İsrailliler; Türklere neden iftira atıyorlar, Türklerden neden bu kadar nefret ediyorlar?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu bir İsrail gazetesinin haberi. Türkiye ile ilgili bir haber yapmışlar. Yorumlarda İsraillilerin; Türklere atmadıkları iftira, etmedikleri hakaret, kusmadıkları nefret kalmamış. Şehitlerimize ve bayrağımıza bile hakaret eden yorumlar var. Depremde yaptıkları yardımları, başımıza kakmışlar. Halbuki deprem zamanı, yardım etme bahanesiyle gelip bizim acılarımızı kullanarak hırsızlık yapıp gitmişlerdi. Ben, bir Türk olarak bu durumdan epeyce rahatsız oldum. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Not: Konuyu, alakasız yerlere çekip "Gazze'ye git, savaş." diyenlerin yorumları dikkate alınmayacaktır. Burada konu, İsraillilerin Türklere attıkları iftiralar ve ettikleri hakaretlerdir.

İsrailliler; Türklere neden iftira atıyorlar, Türklerden neden bu kadar nefret ediyorlar?
Cevapla