Bu bir İsrail gazetesinin haberi. Türkiye ile ilgili bir haber yapmışlar. Yorumlarda İsraillilerin; Türklere atmadıkları iftira, etmedikleri hakaret, kusmadıkları nefret kalmamış. Şehitlerimize ve bayrağımıza bile hakaret eden yorumlar var. Depremde yaptıkları yardımları, başımıza kakmışlar. Halbuki deprem zamanı, yardım etme bahanesiyle gelip bizim acılarımızı kullanarak hırsızlık yapıp gitmişlerdi. Ben, bir Türk olarak bu durumdan epeyce rahatsız oldum. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Not: Konuyu, alakasız yerlere çekip "Gazze'ye git, savaş." diyenlerin yorumları dikkate alınmayacaktır. Burada konu, İsraillilerin Türklere attıkları iftiralar ve ettikleri hakaretlerdir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer