Türkiye halkı siyonistlerden tamamen nasıl izole edilebilir?

Ben siyonist düşmanı biriyim. Tüm halkları uyutarak sömürüyorlar dolaylı yoldan bu kan emiciler. Bunu yaparken abd yi arkabahçeleri olarak kullanıyorlar. ABD ve fed tamamen onların. istedikleri gibi para basıyorlar karşılıksız kimse hesap sormuyor bunlardan. TL ile doların bağı kopmadıgı sürece siyonistler bu halkın sırtına binip eşşek gibi kamçılamaya devam edecekler. boykot moykot hikaye TL yi kullanmayı bırakmadıkça boykot işlemez. pkk yı BOP için finanse eden de bunlar. ahmak yöneticilerin beyni çalışmadıgı için bazı şeyleri göremiyor. dünyadaki 300-500 yahudi kılıklı satanistin elindeki para dünyadaki dönen paranın %80 ini oluşturuyor ne yazık ki. Bunlardan tamamen izole edilmedikçe de insanlar fakirlikten geçim sıkıntılarından asla kurtulamayacak. bazı tuzu kuru zenginler bu durumdan memnun olsa da bu işin ucu er geç onlara da dokunacaktır, siyonistlerin düzeninden aynı boş kafalı siyasiler gibi menfaat sağladıkları için dilsiz şeytanlık yapıyorlar şu an.

Türkiye halkı siyonistlerden tamamen nasıl izole edilebilir?
Cevapla