Sigara zararlarını dinlemeye gidiyorsunuz ama yine sigara içiyorsunuz dgjsfksk
Hatalarımdan dönmeye çalışırken ben :D

Sigara zararlarını dinlemeye gidiyorsunuz ama yine sigara içiyorsunuz dgjsfksk
Hatalarımdan dönmeye çalışırken ben :D

Oraya içmeyen de içen de gitmiş. Bağımlı insanlar olduğunu düşünürsek tuhaf bir tablo değil. Hele Türkiye de :D İnsanlar kısır döngüdeler. Milletçe aklımızdan geçenler aşağıda.
mutluluk sevgi belki saygı en son hayatın neresindeydi ve hayatta geriye kalan hislerin anca bunlar ile iyi hissettiriyor oluşunun acı tablosuna baktığımızı söyleyebilirim.
Sigara zararlı değil kaliteli tütünden ve katkı maddesiz şekilde olursa güzel güzel içilir. Sigarayı zararlı yapan şey bizim paket sigaraların içindeki katkı maddeleri
Tütün yasağı
IV. Murad döneminde tütün içmek yasaklandı, tütün içenler ise ölümle cezalandırıldı. IV. Murad'ın tütün içmeyi şiddetle yasaklamasında, ona yakın olan Kadızadelilerin de rolü vardı bu adam işte benim öz atam.
Ben de sigaranın zararlarıyla ilgili bir makale okumuştum ve o günden sonra çok pişman oldum, kendimi kötü hissettim, tövbe ettim bir daha böyle şeyler okumamaya.. 😄
Cevap
24Cevap
Şaşırmadım hiç bir şekilde.. bunun tüpü çakmakla kontrol etmek.. ya da ehliyet kursuna araba sürerek gitmekten farkı yok gibi
Ne yani sigaranın zararını bilmeyen mi var? Paneli dinlemeye gittiler diye aniden sigarayı bırakacak halleri yoktu. Öyle olsa ülkece durmadan panel yapılır sigara tamamen ortadan kalkardı. Gayet normal yani şaşırıp gülecek de bisey yok.
Aklı başında bir yorum buraya fazlasın sen
@teflon-_-tava 🌸 🌸
Bence samimi içten sıcacık sempozyumun adına yakışır eylem niteliği taşımış stereotipleştirilmemin farklı versiyonu. Asıl konuşmanlar ne çeşit kriz yönetimi yaptı merak ettim şimdi
Ahahahahhahahshahshahha tr halkının kafa harbiden mükemmel
Öğretmenlerin bizi uyarıp kapıda sigara içmeleri gibi😅
Hiç unutmam bir keresinde, Hayvanları koruma derneğinin açılışında kurban kesmişlerdi :D
Bu şey değil mi ya ehliyet sınavına araba kullanarak gitmek
Ya evet 🤣
Bu insanlara alkolün zararları anlatmak istesen yanlarında bira getirirler şaşırtmadı ajsjs
Doktorlarin sigara icmeyin diyip cebinde sigara paketi tasimasina😂
Turklerin ayni anda turk ve musluman olmasi ve pavyonculuk yapmalarina benzetirim sxjsjs
Ee sigara içmeyenlerin sigaranın zararları panelinde ne işi var zaten fcuk
Haha vegan protestosunun önünde et yiyen alfa gibi sjjsjss
Yurdum insanı işte. Ama katılmaları da güzel. Belki zamanla bırakırlar
bu olay şey gibi mesela anne baba sigara içer ama çocuğuna "içme zararlı" der..
Eee zararlarını anlatan kişi içmediyse sıkıntı yok. Sigara kullanmayan kişi zararını napsın
Bu ne ki yeşilay temsilcisi uyuşturucuyla yakalanır kızılay kan satar..
Tarkyalilarda beyin olmadiginin kaniti.
Alkol beyin hucrelerini oldurmus
Ya Türkler eğitilmez Türkler standart basma kalıp tipiz ben mesela şahıs olarak bir iki tık ğstteyim yoksa benimde genlerim aynı gider Konya yerine Anya ya gideriz
Bağı Eken bağ sahibinin meyvesine ekşi deyip tohumu nereden aldığını bilmesi gibi.
Adamların evde canı sıkılmış, ücretsiz etkinlik var demişler. Oraya gelmişler. dhzjsjzj
bence iyi icmeyen niye zarar dinlesinki icen dinliyip biraksin
Kırklarelliyim , aynı zamanda alkol nasıl içilmemiş şaşırdım
😂 👍 vazgeçmek için gelip ikna olmadan gidenler..
Yurdum insanı işte 🤣😂
Hastane bahçesinde doktorların içmesi gibi
Etkili konuşma yapmamışlar dimek😂
Göle Maya çalıyor nasrettin hoca come on
Konuşma etkili olmam8ş demekki
Millete bakma diyip dekolte giymek
alışmış kudurmuştan beterdir :D
keyif aldığım hatalarım var : )
Elhamdülillah içmiyorum sigara alkol yok
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu 😃
Bir Kırklareli li olarak gurur duydum 😅
En azından bilinçli içiciler diyebiliriz.. 😂
🤣
Türk halkinin max s1kleme
Şaşırdık mı 😂😂😂😂
İnsanlık hali
Yurdum insanı
Bunlar akıllanmaz ak
neden ki
Yurdum insanı işte 😂
En sevdiğim ortam
Xjjs detay iyi
🤣🤣🤣
Yazıyı görünce iyice ster yaptılar demekki 😂
Eeee burası Türkiye
Örnekli göstermişler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?