Armağan Çağlayan'ın dün bir AVM'de tartıştığı haberleri ortaya çıkmıştı. O videoda açıklama altında ekli. Bu haberlere karşılık açıklamasını yapmış;
Deli değilim. Durduk yere kendi kendime tartışmadım tabii ki. Olay şöyle oldu. Gösteri sebebiyle o AVM’deydim. Yemek katına çıkmak için yürüyen merdivenlere doğru giderken bir hanımefendi arkamdan “Armağan Çağlayan “ sonra “Çağlayan Armağan “ “ şişşşşt baksana Armağan “ diye… https://t.co/P11sR1v3mt
— Armagan Çağlayan (@Armagan_caglaya) December 7, 2023
Ünlüler herkese nezaket göstermek ve herkesi çekmek zorunda mı sizce? Onların da sinirlenme hakları yok mu? Ben olsam ben de delirirdim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer