Her yıl olduğu gibi Time dergisi bu sene de Yılın Kişisi seçimini açıklamış.

Her yıl olduğu gibi Time dergisi bu sene de Yılın Kişisi seçimini açıklamış.

Bu kadının tek bir şarkısını bile bilmiyorum. Cidden bak, yaptığı hiçbir şeyden haberim yok, mağazada falan duymuşumdur arka fonda en fazla
Hangi özelliğiyle ''Yılın kişisi'' oluyor bu? Muhtemelen woke, lgbt ekolünün önde gideni geride durmayanıdır. Yoksa cidden hiçbir mantığı yok bu boş insanların böyle paye görmesinin
Cevap
17Cevap
Bence iyi seçim
Son konserinde Kabe benzeri bir yapının üstüne çıkıp üstelik yanan mumlarla cami silüeti verince bu ödülü alması garanti oldu tabi
Gerçekten mi
Arkadaşlar, küp Kabe demek değildir. Adamlar platform yapmışlar, küp yaptığınız zaman da, estetik açıdan düzgün görünüyor.
Millet sizin saçmasalak hassasiyetlerinize göre mi iş yapacak?
Her klibinde onlarca mesaj veren birisi bu. Takip eden herkes bilir bunu
Taylor Swift'in kliplerini takip edecek kadar sığ olursanız, bu saçmalığa da inanırsınız.
Gerçi sen Fenerlisin fazla tartışmamak lazım.
Dedi daha ilk bölümünde karısını yeni tanıştığı papazla yatakta paylaşmaya davet eden dizi ve karakterini benimseyen derin insan
Ee ne var? He dese kafasını kesecekti zaten.
Onu da geçtim ben o diziyi izlediğim dönemde burada hesap açınca Ragnar Lodbrok olsun dedim
Bu karakteri benimsediğim sonucunu nereden çıkardın bana göre Ragnar narsist bir onun bunun çocuğudur.
İşte maksimum Fenerli zekası
Güzel bi kafan var kardeş güle güle kullan 😊
Bazen bazı yönlerimden rahatsız oluyorum.
Sonra diyorum ki ''Ulan en azından fenerli değilim, yine fena sayılmam''
Ben de sen yazmaya devam ettikçe cevap verdiğim zamanımın nasıl çöp olduğuna üzülüyorum ama ne yaparsın işte
Elon musk bence adam baya ses getirmişti Twitter olaylarında
Bana göre bu olmamalıydı. Araştırmak lazım. kim ne ve niye yapmış ya da yapmamış.
Küçüklük idolüm. 😻 Çekemeyenler anten taksın.
yeryüzünde başka kimse kalmamışmı da gidip bunu seçmişler
Bu kadin asiri vasifsiz. Her konuda vasifsiz. Tip falan da yok Zorla unlu yapildi. Muhtemelen saglam bi siyonistin akrabasi falandir😂
Hayır bence daha çok abartan insanlar sayesinde 😀 elalemi abartmaya bayılıyorlar
Neden yılın kadını olarak seçildi ne faydası var?
Çok güzel bi kadın seviyorumm
Bu kadını da her yerde görmekten fenalık geçiricem
Neye göre seçiyor bunu
Putin olmalıydı ama neyse...😃
Bende seni seviyorum bebeğim
Doğru kişiyi seçmişler zaten 😍
Seda Sayan’ın hakkı yenmiş resmen. 😔
Bence de olmamış
Beni sevseydi ömrümün kadını ilan ederdim bazısını
Lisa olmalıydı
Lisa kim ki daha adı sanı belli değil
Doğru her şeyiyle zirvede kendisi.
Ne yapmışta yılın kişisi olmuş
kesinlikle ben olmalıydım
Margot Robbie hep onu gördük
Bence The weeknd (Abel TESFAYE) olmalıydı
Umursamıyorum
Reissss
Vasfı
Ateez olmalıydı.
Tabii ki Ben Olmalıydım
Adele
Güzel bir kadın
Doğru kisi
Ben olmaliydimmm
tayyip :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?