Günaydın soru asagıda olucak son 2 yıl içinde olan bütün depremleri hissettim 1 gün öncesi deprem olucak dediğimde oluyor?

Çok şiddetli veya normal olucak depremleri şiddetine göre bile hissediyorum 1 gün öncesinde örnek kahramanmaraş depremini de çok şiddetli olucak deprem dedim arkadaşlara ve oldu dün ki deprem de aynı şekilde ve 2 yıl içinde olan bütün depremleri 1 gün öncesinde hissetmem normal mi ya da psikolojim mi bozuldu
Günaydın soru asagıda olucak son 2 yıl içinde olan bütün depremleri hissettim 1 gün öncesi deprem olucak dediğimde oluyor?
Cevapla