Ekrem İmamoğlu ve CHP’li İBB’nin 2022 yılı için ayırdığı deprem bütçesi 492 milyon TL
Reklam için ayrılan bütçe ise 849 milyon TL’ydi
Ekrem İmamoğlu için reklam, depremden önemli
İbb başkanlığı aday döneminde kentsel dönüşümün hızlandırırlarak çok rahat 5 yıl sürmeden halledileceğini, deprem sorunu sözeceğini söyleyen Ekremin başlanlık döneminde depreme ayırdığı paranın reklama ayırdığı paranın yarısı olması ve paramız yok diye ağlaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Reklam için ayrılan bütçe ise 849 milyon TL’ydi
Ekrem İmamoğlu için reklam, depremden önemli
İbb başkanlığı aday döneminde kentsel dönüşümün hızlandırırlarak çok rahat 5 yıl sürmeden halledileceğini, deprem sorunu sözeceğini söyleyen Ekremin başlanlık döneminde depreme ayırdığı paranın reklama ayırdığı paranın yarısı olması ve paramız yok diye ağlaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
En azından cemaat ve ne üdüğü belirsiz örgütlere milyonlarca lira bağış yapmadı. 25 yıl boyunca paralarımızı hortumlamışlar konuşturmayın.
Oraya bağış yapmadığı halde para ortada olmadığına göre cukkalamış
Bir kadın olarak Merak edersen diye söyleyeyim, o bağış altında paraların yatırıldığı cemaatlerde kadın ve çocuklara hangi gözle bakıldığını Google'da çok rahat bulabilirsin
Googlede değil bizaat içlerine girerek gördüm ve bahsi geçen şeyin olması imkansız yerlerdi. Yani bir iki çürük yumurta çıktı diye hepsi aynı kefeye koyuşmaz. Ama cemaatlerin var olmaması gerektiğini düşünüyorum yine de sebebi taciz değil. Ona bakarsan doğuda olullarda kaç tane çocuk intihar etti öğretmen tacizinden, milli eğitimi de kapatalım gidelim o zaman çözüm bu değil
Çürük yumurta mı bunu kadın aile bakanınız demişti 😂😂 bi kereden bişey olmaz diye hatırlıyorum
Bilmiyorum ben bi yerden duyarak söylemedim. Mantık budur zaten. Yani birileri bir şeyleri suistimal eder, onu bulunduğu çevreye, ideolojisine vs atfetmek mantıklı bir hareket değil. Bi tecavüzcü solcu çıkınca tün solcular tecavüzcü mü oluyor sana göre
Olay siyasetçinin sapık olması değil , din yurdunda olan sapıklık ve dindar müslüman olan bir kadının onları savunması ve kapattırmaması... He beni bağlar mı bağlamaz ama erkek olarak bile insan korkuyor
İyide o savunmuşsa bundan banane. Onun avukatı ben değilim. Bu svunma mekanizmasını oluşturan şey suçun tüm inanaçlı insanlara ve onalrın oluşturduğu topluluklara yıkılması. Sen kalkıp tecavüzcüyü eleştrimek yerine dine ve dindar insana saldırırsan o da çıkar çürük yumurta der. Bu gayet olası bir şey. Sapıklık derken bile başına din yurdu getiriyorsun. Dinde bu haram ve azabı var masem neden diye mantık kuruyorsun var sayalım. Dindar olmayan birinin bu eylemi yapması sana göre daha doğal öyleyse?
Ya da daha kaba tabirle dindae olmayan insanların suç işlemesi daha olası ve kabul edilebilir?
Benim dediğim şey dindar vatandaş değildi , neyse beni laf anlatmak yoruyor. Bu ülkenin hiç bi kesiminden bişey olmayacak zaten
Vatan sevgisi yok bunlarda. Şuna oy verenler bu dünyada hiçbir şeyi hak etmiyor.
2002 2018 arası erdoganin ayyirdigi bütçeye baktın mı hiç
İstanbul'da erdoğan mı var şu an niye erdoğan verilerine bakmam gerekiyor?
2002 2018 arası kim yönetti
ekrem ımamoglunu sevmem ama sen ak partının serefsızlıklerıne bak bu yanında hic bisey kalır
Belediyeye bakıyorum şu an ve en azından bunu becersinler diyorum canım
hepsı aynı poh orrrospuya duydugum saygı sıyasetcıye duydugum saygıdan daha cok
Bu dönem işi çok zor atti tuttu ama sıfır hizmetle dönemini bitiricek
Bi haltı çözemez o hiçbir şey yapamaz
Yakışır ekrem başkana
Haklısın tek vasfı bu olandan başka bi şey beklememek gerek
İstanbul küçük resim sen istersen bir de ülkeye bak bana yanıt ver
Ekonun işi bu reklamcılık mezunu gazeteci 😆😆
Keşke reklamcı kalsaymış
Olur mu o kadar parayı boşa çıkarır mı eko 😆
Soğana çevirdi şehri
Eeee hak ettiler
Kurunun yanında yaşlar yanıyor
Burası tr yanar aynı enflasyon gibi ak parti dedem de aynı 😆😆
Şehri terk etmek yetmez ülkeyi de terk et diyorlar
Ülkeyi terk edemezsin çünkü sen üçüncü dünya ülkesi vatandaşısın 😆
Ahahah profillerde evet
Ulan Suriyeliler bile bizden daha kabul görüyordur 😆
ekrem balondur Mart sonunda patlayacak