Depremin büyüklüğü mü saniyesi mi önemli?

Merhaba eğer 2 3 büyüklüğünde ve 1 2 dakika olursa bir şey olacağını düşünmüyorum fakat 1km yerin altında 5 7 arası büyüklüğünde 30 saniye bile şehri yok edebilir büyüklük ve km çok önemli böyle düşünüyorum sizce?

Depremin büyüklüğü mü saniyesi mi önemli?
Cevapla