Malumunuz türkiyede şeriat isteyen kesim neden afganistan veya İran'da yaşamak istemez ve ingiltere fransa ve almanyayı tercih eder
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Afganistan ve İran şeriyad uygulamıyormuş, onlar budizmi uyguluyormuş. Şeriyadı İsveç ve Norveç doğru uyguluyormuş.
Gerçek şeriat o değilmiş bu ülkeye şeriat gelse ülkeden ilk onlar kaçar neyseki bu ülkeye şeriat gelmeyecek
mesele şeriat değil ki, o zaman bunu diyenler yürüsün gitsin Avrupa ya mı diyelim
Mesele ne o zaman bu ülkede sözde %99 müslüman hangimiz iran veya afganistanda yaşamak ister daha demin yorum yazan arkadaş şeriatı savunuyor profiline girip bakıyorsun cinsel içerikli sorular var şeriat gelse ilk bunlara ceza verir haberi yok
İşin absürt yanı şeriat propagandasına liderlik yapanlar genelde ya fransada ya da ingilterede yaşam sürüyor dünyada herhangi bir müslümana sorsan nerde yaşamak istersin diye avrupa ülkesi ismi verir
tamam işte kendi topuğuna sıkanlar da görür ebeciğini sorun ne anlamadım,
Türkiye'nin %70'ni keseceksin o zaman sadece boş konuşuyorsunuz afganistana git desem gidip 1 ay sonra kafileye katılıp kaçarsın
senin derdin bu yüzde 70 olmasa da yüzde 50 lik kesim değil mi, sen bu kesimde değilsin işte kafan rahatlar çok rahatsızsan avrupaya git rahat et niye gitmiyorsun:)
Ben bu ülkede değişiklik istemiyorum isteyen sizssiniz siz neden istediğiniz yere afganistana gitmiyorsunuz
güzel kardeşim taa ilk yorumda da kasttetiğim olay şu ki mesele şeriat değil o bi temsili talep , bu halk zaten kafasını kessen çarşafa da girmez zinayı da bırakmaz
laiklik dini yok ediyor bu iki iki 4 . Bu ülke kurulduğu zaman şeriat mantığına göre yaşayanlar sayesinde kuruldu ama en büyük kazık da onlara girdi tabiri cazise. Bak bi çevrene, topluma, insanlara... nesle bak, ahlaka bak, özgürlüğü maske edinip toplumun geldiği konuma bak. Yoksa kimse kimseye zorla secde ettirme derdinde değil geç onu. Ben sırf bu yüzden artık nereli olduğumu söylemeye çekinir oldum, kendi yurdumda yabancılık çekiyorum kime neye karşı , nenesi dedesi atası şeriat soyundan gelmiş sonradan bozulma soytarılara karşı.. dışlanıyorum.. var mı böyle bi şey
Afganistan ve İran sence şeriatı doğru mu uyguluyor?
Hadi iran şia afganistan sünni türkiyede yığınla adam namaz bile kılmaz ama şeriat ister bu ülkeye şeriat gelse ilk önce bunlara ceza verir haberleri yok
Namaz kılmayan adam şeriat istemez dostum emin olabilirsin :) Allahın kanunları olsun diyen biri Allahın dediğini yapar. Dolayısıyla uydurmayın
Tabi canım namaz kılmayan adam şeriat istemezmiş ben vakıf yurdunda okudum ve türlü cemaat yurtlarına gittim doğru düzgün namaz kılmayan adam şeriat isteyip karı kız kesiyor hadi yiyosa afganistanda yaşayın bakalım afganistan sünni şeriatı uyguluyor
Şeriat fakan değil talibanın uydurduğu şekilde yaşıyorlar. Cemaat yurdunda kalman doğru insanlar olduklarını göstermez. Sen gibi zorla oraya gönderilmiş ve yetişmiş acizler topluluğu olduğunu gösterir ancak :) daha burada bile gizli soru soruyorsun ve yazdığın şeyler uydurma o yüzden boş yapma
Kardeşim profiline girip baktım sosyal medyada tanışıp cinsel olarak ne yaptınız diye sorun var biraz daha insem neler çıkcak şeriat olsa en az 100 sopa yerdin
Bahaettiğim bu işte😀
Soruların tamamı cinsel içerikli yiyosa afganistanda yaşa bakalım
Şeriat istediğimi kim söyledi bu 1. Ben en azından yüreğim ve gtüm yiyerek kendi profilimde yayımlamışım soruyu bu 2. Sen gibi cemaat artığı olup birilerine iftira atmaya çalışmıyorum bu da 3. Gerçekten dindar olup yaşayan insanlara iftira atılınca dindar olmayan ben de laf söyleyebilirim zira namuslu bir insanım sen gibi onun bunun öaşaso cemaatlere servis edilmiş bir ılık değilim
Ilımlı islamcılar hep böyle işte sorular yok çorap delisiyim yok hangi prezarvatif gelip afganistan iran hakkında yorum yapıyor birde bütün gün cinsel içerikli videolar izleyip şeriatı savunmakta yeni moda oldu ben cemaat yurtlarına kendi isteğimle gittim kimse beni zorla göndermedi 😀😀
Hemen r yapma yukarda şeriatı savunuyosun de bakalım şeriat gelse sana ne yapar
Şeriat istemiyorum ben demokratik bir devlet istiyorum. Ama şeriat isteyen halis Müslümanlara da sen gibi kudurmış kpek gibi saldırmıyorum. Kaldı ki kendi isteğinle gittiğini söyleyip gelip burada şeriatı da gömmen ne kadar sıgır olduğunu da ayrıca gösterir.
Niye yukarda şeriatı afganistan ve iran yaşamıyor diyosun demekki gerçek şeriatı biliyosun R yapma olum cesur ol hakaret falanda etme ben o soruları görmeseydim hala daha yazıyordun yok namaz kılan adam istemez falan hayırdır ya
Gerçek şeriatı bilen biri şeriatı istemek zorunda mı? Senin bir tarafın yiyorsa kimliğini gizlemeden yaz klavye delikanlılığı yapma insanlara iftira da atma
Kimseye iftıra attığımız yok o senin köşeye sıkışıncaki halin hala r yapmaya devam et sen
Kendi hesabıda fake gelmiş bize artislik yapıyor bide
R yapmıyorum sen hala gtü yememiş biçimde insanlara salyalarınla saldırıyorsun ben kimseye iftira atmıyprum sen gibi. Yok cemaat yurdundaymış da kendi isteğimile gitmiş de geç bunları. Gizli hesaptn maval okuma az delikanlı ol
Nerde la foton nerde ismin gerçek hespmı bu R ci seni
Yo fake değil beni tanıyan tanıyor güzel kardeşim, sen çok delikanlı isen şahsi hesabından yaz da herkes görsün niye popo korkusuna kenardn sallıyorsun? Madem çok cesursun yazsana açıktan?
Açıktan olunca ne yapıcan mesela?
Merak etme benim profilimde öyle sorular yok😉
Ahaha ya bırak bilader sen geç kenarda korkularınla yaşa hadi git ötede havla daha yazmayacam boş beleş birisin.
R yapmaya devam olum benim sorularda öyle şeyler bulamazssin sen binpeofile ayar çek veya bana yazdigin yorumu sil tutarsız oluyorsun 😉
turkiyr islam toprakları degersiz kardesim peki namussuzluk isteyenler neden osmanlı devletinde yasıyor
Söz de gerçek şeriat o değilmiş
sapıklar onlar
Çünkü afgan veya iranlı değiliz