Birisi çıkıp ben oyumu hdp ye verdim dese ne yaparsınız?
Ben onu öyle bir ezerim ki bir daha oy kullanamaz
Birisi çıkıp ben oyumu hdp ye verdim dese ne yaparsınız?
Ben onu öyle bir ezerim ki bir daha oy kullanamaz
verebilir sonuçta bir parti kurulmadan önce devletin kurumları tarafınca araştırılıyor bir sorun görülmezse ona göre onay veriliyor ve kurulabiliyor devlet onaylamış ve hatta meclise sokmuşsa problem yok he hdp teröristse bunlara parti kurduran hükümet ne oluyor onun yorumu sizlere kalmış kaldı ki hdp bdp bilmem ne hepsi akp döneminde kurulan partiler
Devlet partının kurulmasına ızın vermıs secım ıcın bu zamana kadar ısımlerı farklı olsada bu amactakı partılerden oy ıstenmıs gorusulmus yasal hakkı olan oy hakkını kullanmıs vatandasta kımse bısey dıyemez kısısel olarak gorusunuze ters ıse gorusmez konusmazsınız
Cevap
5Cevap
Anayasada kabul görmüş, mecliste bulunuyorsa beni ne ilgilendirir?
Verebilir. Benden uzakta. Muhabbetimiz varsa o biter
sanane milletin demokratik hakkından
Dayak
Uzak dururum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?