Olumsuz hava koşulları hayatı her açıdan etkilemeye devam ediyor. İstanbul Boğazı gemi trafiğine kapatıldı.
Öğle saatlerinde İstanbul Havalimanı'ndan kalkacak 56 THY seferi iptal edilmiş, Çanakkale Boğazı gemi trafiğine kapatılmıştı.

Olumsuz hava koşulları hayatı her açıdan etkilemeye devam ediyor. İstanbul Boğazı gemi trafiğine kapatıldı.
Öğle saatlerinde İstanbul Havalimanı'ndan kalkacak 56 THY seferi iptal edilmiş, Çanakkale Boğazı gemi trafiğine kapatılmıştı.

Muğla çevre köylerinde kar yağmıştı.. Ben daha denize yakın yerdeyim, burada fırtına barınaklarda tekneleri batırmış diyorlar. Çok aşırı rüzgar ve zaman zaman yağmur var. Geçenlerde Dalaman'daki hortum haberlerini belki de duydunuz. Yani tam tropik iklim olduk buralarda.. Sonumuz hayrolsun...
Cevap
20Cevap
bulunduğum yer soğuk ve yağışlı
Ankara da soğuk oldukça
2 gün önce 26 Kasım da burada da havalar çok rüzgarlı yağmurlu geçti dolu bile yağdı ama bugün güneşli açık di Çorum merkez
Yer İstanbul Anadolu. Ortalık şu an kapkaranlık ve yağmurlu. Güneş tutuldu deseler inanırım.
İstanbul'da arabayla bile gezmeye korkuyorum uçarım diye
Burası da yağmurlu. İstanbul genelinde yağsın iyice tabi..
Şimdi Avrupa yakasında ki Anadolu'ya gidemeyecek mı? Hep diyorum ya şu boğazı iptal etsinler artık.
düne nazaran daha ılık ve bır o kadar da kapalı hava mevcut
Çok yağıyor umarım kimse zarar almaz
Manzara çok güzel ama
Güneşliii ama pek ısıtmıyor.
Gök gürültüsü ve şiddetli yağış.
Arnavutköy'de oturuyorum fena yağmur var
istanbuldayım
bugün biraz daha iyi
Geceden beridir sert bir rüzgar var.
Ankara çok rüzgarlı
Kapalı, soğuk. Kar yağsa tam olacak
İstanbul of be ne güzel manzara
Marmaradayım felaket fırtına var
bugün güzeldi ama akşam baya soğuk oluyor
Burası da felâket
Genel olarak Edirne eserikli
Soğuk ve karlı kış mevsimi artık
Haarlem yağmurlu. Kar gelmesi bekleniyor
Fırtına çıkmadığına dua eder haldeyiz
Dün kötüydü bugün güzel ama aşırı soğuk
Kıyamet kopuyor İstanbul'da
kış mevsimi hiç bitmesin :D
İzmirde evden çıkmam
Fena fırfına var
Yağmurlu
Yağmur yağdı
Ucacaktim lodostan
Kaos
dondurucu olsa da mont giymiyorum, İstanbul ^^
cok kotu
Burası esiyor
Sade bir soğuk var.
Rüzgar ve yağmurlu
Yağmurr
Haydaa
iyi...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?