Türk olmayıp Türkçülük yapanlar var, neden böyle yapıyorlar?

Sosyal medyada, bazı gönderilerdeki yorumları okuduğumda çok şaşırdım. Gazze veya İsrail ile ilgili bir haber oluyor. Altına yazılan bazı İsrail destekçisi yorumlarda yorumları yazan kişiler, Türkçülük yapıyorlar. Merak edip birkaçının profiline girdim ve profilinde, İsrailli olduğunu açıkça belli eden ibareler vardı. İsrail destekçisi yorum yapan bazı kişiler, yorumlarına cevap verenlerle tartışırken yine Türkçülük yapmışlar. Ama sonradan "Ben İsrailliyim" yazmışlar. Hatta, birçoğu, Türkçe yazmayı becerememiş. Dilbilgisi kurallarıyla ilgili birçok hata yapmışlar. Bazı İsrailliler, Türk olmadıkları halde neden Türkçülük yapıyorlar?

Aklımda kalan bir örneği vereyim: İsrail destekçisi bir yorum demiş ki: "Biz Arap değiliz, Türk'üz." Profiline girip baktım ve Yahudi işaretleri gördüm. Gönderilerinin hepsinin konumunu, İsrail olarak yazmış. Gönderileri ve profil yazısı İbranice.

Neden böyle yapıyorlar?

Not: Ben, öz be öz Oğuz Türk'üyüm. Türkçülüğü, biz gerçek Türklerin yapması daha mantıklı.

Türk olmayıp Türkçülük yapanlar var, neden böyle yapıyorlar?
Cevapla