Sosyal medyada, bazı gönderilerdeki yorumları okuduğumda çok şaşırdım. Gazze veya İsrail ile ilgili bir haber oluyor. Altına yazılan bazı İsrail destekçisi yorumlarda yorumları yazan kişiler, Türkçülük yapıyorlar. Merak edip birkaçının profiline girdim ve profilinde, İsrailli olduğunu açıkça belli eden ibareler vardı. İsrail destekçisi yorum yapan bazı kişiler, yorumlarına cevap verenlerle tartışırken yine Türkçülük yapmışlar. Ama sonradan "Ben İsrailliyim" yazmışlar. Hatta, birçoğu, Türkçe yazmayı becerememiş. Dilbilgisi kurallarıyla ilgili birçok hata yapmışlar. Bazı İsrailliler, Türk olmadıkları halde neden Türkçülük yapıyorlar?
Aklımda kalan bir örneği vereyim: İsrail destekçisi bir yorum demiş ki: "Biz Arap değiliz, Türk'üz." Profiline girip baktım ve Yahudi işaretleri gördüm. Gönderilerinin hepsinin konumunu, İsrail olarak yazmış. Gönderileri ve profil yazısı İbranice.
Neden böyle yapıyorlar?
Not: Ben, öz be öz Oğuz Türk'üyüm. Türkçülüğü, biz gerçek Türklerin yapması daha mantıklı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer