Joe Biden, 81. yaşını 81 mumla kutlamış. :D Ortalık alev alıyor. :D
81 yaşına giren Joe Biden, doğum gününü 81 mum ile kutladı. pic.twitter.com/Uinu0jU7Tz
— Pusholder (@pusholder) November 21, 2023
Joe Biden, 81. yaşını 81 mumla kutlamış. :D Ortalık alev alıyor. :D
81 yaşına giren Joe Biden, doğum gününü 81 mum ile kutladı. pic.twitter.com/Uinu0jU7Tz
— Pusholder (@pusholder) November 21, 2023
Ben ünlülerden ya da ünsüzlerden kime yakında ölecek desem hepsi dediğimi gibi çok yakında nalları dikti. Örneğin ünlülerden süleyman demirel , kenan evren , ikinci elizabeth , baba bush , eşi barbara bush , hıncal uluç , ayşen gruda , cüneyt arkın , kartal tibet , münir özkul saymakla bitiremem. Tabii içinde sevdiklerim de var cüneyt arkın, ayşen gruda , münir özkul ve kartal tibet gibi. Şimdi yine elimde şu an yaşayan böyle kara bir listem var.
Allah mısın
@derinnnnnnn66 benimle polemiğe girmeyin. Daha çok gençsiniz. hayatınızın baharı.
@TürkQueen sen de çok gençsin. yazık değil mi size ve gençliğinize.
@TürkQueen yok ya haşa ne enbiya ne evliyayım. geyik olsun diye yazdım. yani troll cevap. daha doğrusu şaka yapıyorum.
@derinnnnnnn66 şaka yapıyorum şaka. yani her yazdığımı ciddiye almayın.
bence sen seçilmişsin fçgççfççcçdöş şeylerinde var cnlrin
Bu kadar yaşayınca altını bile tutamıyorsun.. Sonra gidip havayla tokalaşıyorsun felan..
Ama bu dünya bu kansız için Cennet. Ahirette Cehennem'i yaşayacak biiznillah.. Ateşi bol olsun..
Aynen
Cevap
56Cevap
Hayır ben istemezdim.
İyiki doğdun muzaffer hep böyle mutlu olasan Allah için çalışasan 😂 ben okadar yaşasam 5 katlı düğün pastası yaptırırdım 😂 adam yaşamış haketmis yakışır 😂
Yanarlı dönerli pastam olacaksa bu kadar yaşamak isterdim
Bunların ölmeyede niyeti yok siyasilere yaş sınırlandırması şart..
Bunun gibi katil destekçisi olarak yaşayacağıma mazlumun yanında olup erkenden ölmeyi tercih ederim eli kanlı katilin tek inşallah son doğum günü olur
@blueangel345 beğeni için teşekkür ederim
rica ederim ne demek
81 yaşına gelsem değil pasta kesip yeni yaşımı kutlamak, bu hayattaki vademi doldurdum artık düşüncesiyle gözüm toprağa kayar gider...
82ye çıkamama ritüeli olsa gerek😆 alev alırsa da yaşadık yaşayacağımızı 81 öhhh yetsin falan dedi herhâl
Biden birkaç dakika sonra kaç yaşına girdiğini bile unutmuştur yani 81 mum kullanacak kadar bir organizasyon yapmalarına gerek yokmuş.
iyide 81 mumu biden mi istemis yoksa yakınlarimi hazirlamis ole, onu tam bir ögrenelim ona göre saglikli yorum yapalim.
Keşke şöyle biraz daha yakından üflese de tutuşuverse 😂
Ben bu yaşımda bile istemiyorum yanar dönerli pasta.
AteŞin bol olsun biden bu yetmez sana ahahahaha
Valla ben de isterdim böyle pasta o kadar yaşım olsa 😂
Olur o da olur
@Prince_Devitt insallah
Hahaha belkide son doğum günü sjsjsj bırakın istediğini yapsın
Niye öyle yapmış ya 81 yazılı mumla üflese dsha iyidi fjshshs ya da 8 +1 mum falan
Bugün uçaktan inerken merdivenlerden yuvarlandı 😂😂
Gerçek değildir dedim de harbiden kutlamışlar ahshdahsd
Çok iyi isterdim ben de :D
Az kalsın pasta alev alıp yangın çıkaracakmış... 😂
Arkadaşımın saçı yanmıştı o geldi aklıma foto masum gelmedi ya da paranoyak oldum
adam artık aklı dengesini kaybetmiş ama dünyanın en güçlü ülkesini yönetiyor çok ilginç
Emekli ol Biden. Yas olmus 81 ne isin var senin orada amg?
istemem ayol, gereksiz bir is, duman, tehlike şeysi 😀
sarayı yakacak adama bak yaf iki pasta üflicem diye
burcum başak yükselen aslan delimisin tabiki isterim severim ben böyle şeyleri
Ya bu siyasilere 60dan sonra yasak konulmalı. Başa geçince ölmüyorlar da bir türlü
Büyük konuşmamak lazım. İnsanlar yaşlandıkça çocuksulaşabiliyor..
Obur dunyanin bir provasi.. yuzunde atesin kırmızılıgı yansimis. Bi dahaki sefere ates gordugunde boyle siritamayacak bir yerde olacak..
İmkanım olsa Biden'ı kabile ateşinde 81 dakika boyunda yakarım. Cehennemde bol bol yanması dileğiyle...
ABD kuklası ülkeyi başkalarının yönettiğinin en büyük kanıtı bu adam göstermelik İsrail maşası
Ben onu daha yaşlı sanıyordum dünyada yahudi milleti çok yaşıyor Allah onlara şans veriyor belki iman ederler diye
Bu adamın kendi kendine tokalaşmasını ve ölmüş insanı kürsüye davet ettiği anı unutamıyorum dudjxjxjz
Siyonist kafir bu adam yaşaması bile ülkemize zarar
Yakında zaten ölür gider
Cehenneme hazırlıyor kendini
Ateşi bol olsun bu picin
Bu baydında çok baydı ama..
Pasta nasıl alev almamış acaba sjsj
Doğum günü kutlu olsun
Pasta alev almis o degilde
Keşke 70 den sonra kimse yaşamasa
Meşale daha doğru olur
Hayır nefesim yetmez söndürmeye jdhdh
Onunki nasıl yeticek acaba 2 üflemesi son nefesi olur sanırım kckckckckck
O kdr abartı lüzumsuz
81 yazısı yetmemiş mi shshdh
Ben bu kadar yaşamak istemem
Beyaz sarayı yakacak güzel kardeşim
Bize mesaj veriyor. Türkiye'de 81 il var.
o kadar yaşamam inşallah
evet isterim niye istemeyeyim
İyi bari beyaz saray yanmamış 🤣
fark yapmaz, ne olsa 81 saniye içinde unutacak.
Adamı çok kıskanıyorum
Ölmedi gitti Buda cehennemi bol olsun
Umarım tez zamanda ruhunu teslim eder
Popkek üstünde bı tane mum koysanız da yeter
Bidene yaşına daha girdi 🎂
Ateşi bol olsun
yatır olmuş o :)
Çok bile yaşadık
Keşke geberse
or. cocugu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?