Güneşli ve sıcak havalar yavaş yavaş bitmeye başladı. :) Cumartesi günü yeni yağışlı hava dalgası geliyormuş. Sıcaklıklar 8-10 derece düşecekmiş. 18 ilde yer yer karla karışık yağmur varmış. Konya'da soğuk olmaya başladı baya.. Hırkayla geziyorum evde hep.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
İnşallah dört gözle bekliyorum gadası
Evet soğukları hissetmeye başladım
Bugün zaten 10 derece idi arabanın yol bilgisayarı da yazıyor du ki dışarı oldukça soğuk du kış geldi diyebiliriz
Bir henüz Alanya'da kalıyoruz birkaç gün sonra Ankara 'ya döneceğiz alanya'ya bile akşamları bayağı serin oluyor Ankara 'da hava da serindir.
Çoktan hissetmeye başladım bile. Evde kalın kazaklarla dolaşıyorum. Dışarıda da çizme, kalın hırka giyinmeye başladım.
Yüksek yerlere kar yağmış dün gece erken geldi kış.
Yılbaşına karlar icinde girmek istiyorum bn inşallah yağar
Konya da ilk kışım olacak bakalim simdiden çok üşümeye basladim
Bu şehirde bir ay yaz oluyor zaten, totimiz döndü🥲
Dondu 😄
Afad'dan mesaj geldi bugün, yarın fırtına yağmur var diye.
Afaddan uyarı geldi mersin için ztn. Demek ki genel uyarıymuş
Birkaç gündür serinlemişti zaten, hissediliyordu. Sanırım tamamen yüzünü gösterecek. :D
Evet bugün epey soğumuş… 😅dışarı çıkınca fark etmem pek iyi olmadı…
nasıl yazın dualar ettiysem artık soğuklar gümbür gümbür geliyor 😀
bende ateşledim kombiyi bu akşam hayırlısı olsun kış ta gelecek yaz da kanun bu
hissedeceğim şey doğalgaz faturası olacak
Ankara felaket soğudu ya bu sabah
Evet ya hırkalar giyildi
evet hissediyorum tabiki
İliklerimize kadar ama çok şey değil şimdilik
Evet ya kişi hiç sevmiyorum.
Evet yağmurlu 😏
Hissediyorum
Ee mevsimlerden kışa geliyoruz normal değil mi
Gelsin müsaitiz.
Geç bile kaldı.
İst havasi kötü hemen hasta ediyor
yoo tam tersi artacak diyor google
Evet hemde iyi derecede
Kış geldi artık
Sabah 3 dereceydi hava çok soğuktu
Kombiyi açmayı düşünüyorum artık
Sahile koşuya gidicektim ya
Yavaş yavaş hissettiriyor
İlk kar yağdı tepelere
ben bugün açtım kombiyi :D
Hissettik.. Dün kombiyi açtık artık..
Bir an önce gelsin ve gitsin
Erzurumda kar var. 😂😂
Fena soğuk
Biz her şeye hazırız
Soğudu birden
Yağmur yağıyor
Evet.
Soğuk. cidden
Kis normal
Donuyoruz 🥺
Evet buz gibi
Evet başladık
Kalorifer açmamaya gayret ediyoruz
İst soğuk
Sogudu
Evet hissettirmeye başladı
Buz gibi zateeenn
Soğuğu severim.
evet hissediyorum
Evet yavaş yavaş