Kombiyi açmayan komşuya dava açılabilecek! Komşunuz "Kombiyi aç" diye gelseydi ne cevap verirdiniz?

Kombiyi açmayan komşuya dava açılabilecek! Komşunuz Kombiyi aç diye gelseydi ne cevap verirdiniz?

Havalar soğumaya başladı. Kanal D'de yer alan habere göre eğer alt veya üst komşunuz kombiyi yakmıyorsa sizin eviniz de dolaylı yoldan ısınmıyor dolayısıyla "Kombiyi aç" deme hakkınız bulunuyor. Kat mülkiyeti kanununa göre kombisini açmayarak sizi zarara uğratan komşunuzdan şikayetçi olabilirsiniz. Haberde, alt kat veya üst kat komşunuzun size hukuki olarak "kombiyi aç" uyarısında bulunabileceği söylendi.

Kombiyi açmayan komşuya dava açılabilecek! Komşunuz "Kombiyi aç" diye gelseydi ne cevap verirdiniz?
Cevapla