Devlet ticari bir yasak koyabilir ve ülkede israil ürünlerinde kısıtlamaya gidilebilir
ama bunun yerine halkın boykot yapması teşvik ediliyor
neden?
Devlet ticari bir yasak koyabilir ve ülkede israil ürünlerinde kısıtlamaya gidilebilir
ama bunun yerine halkın boykot yapması teşvik ediliyor
neden?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
boykot işe yarıyor merak etmeyin havalılığınızdan bi şey kaybetmezsiniz israil toprakları ala ala sınır komşumuz olunca biz de aynı boykota muhtaç olucaz
ya elbet işe yarıyordu da adamların söyledikleri de haksız değil yani, devlet niye yasak koymuyor da halka itiliyor bu durum
devletin güçlü değil ekonomik olarak da değil yani devleti değil kendini ve soykırımı düşüneceksin, şu an arap düşmanı olan birinin bile boykot etmesi lazım israil sınır komşumuz olsa bize de aynısını yapacak çünkü
ben pek kimseye düşman değilim terörizme düşmanım oda israil.
bunda hemfikiriz, söylediklerinde de hemfikiriz,
ama devlet çapında boykot yapılmayıp halka itelenmesi ne bileyim
devleti gözde pek büyütmemek lazım güçlü ülkeler belli çünkü
oda bir açıdan doğru yani devlet elinden bir şey gelmiyorsa bile ses çıkarıyor o sözleşmelerin feshi çok fazla türk vatandaşının zararına olacaksa yapacak bir şeyi kalmıyor
ne bilim be abi niye bu kadar bağımlıyız sorgulanması gereken soru bu belkide
Suudi arabistan daki starbucks içinde boykot yapın 1m🤣
Çünkü şirketlerin anlaşmaları var, halkın yok.
yalnız anlaşma nedeniyle çıkan zarar devleti bağlamaz ki aksine şirketler bu konuda önlem almak zorundaydı savaş vs durumlarına yönelik ekstra önlemler sözleşme de lehlerine gibi
Sözleşme içeriğini bilmiyoruz knk burada ne desek boş. Belki tek taraflı fesihte büyük bir tazminat ödeyecekler.
valla ne bileyim bi açıdan herifleri de haklı buldum yani ülkede israil ürünlerini sağlık hariç gıda vs kesebilirsin ve ister istemez zaten mecburen yönelim olur en güçlü boykot budur bence
ya bu olayı biraz şeye benzettim devlet tepki veriyor ama resmen bir tavır yok kınıyoz da kınıyoz yani
Tarafını belli ediyor en azından. Uluslararası sözleşmeleri feshetmek o kadar kolay değil.
oda bir açıdan doğru yani devlet elinden bir şey gelmiyorsa bile ses çıkarıyor o sözleşmelerin feshi çok fazla türk vatandaşının zararına olacaksa yapacak bir şeyi kalmıyor
ne bilim be abi niye bu kadar bağımlıyız sorgulanması gereken soru bu belkide
Her şey düzelir merak etme :)