Çorum'da bir kız öğrenci yurduna İskilipli Atıf'ın ismi verilmiş. Oysa bu dinci adam kızların okul okumasına bile karşıydı. Bu adam Kurtuluş Savaşı'nda Kuva-yı Milliye'ye karşı mücadele etmiş bir İngiliz ve Yunan ajanıydı. Onun Kuva-yı Milliye karşıtı bildirgesinin kağıtlarını Yunan uçakları Anadolu'daki şehirlere atıyordu. Soruyorum, bu adamın ismi neden bir kız öğrenci yurduna verilir? AKP sırf dinci diye bu adamı yüceltip adını kız öğrenci yurduna veriyor.

Güncellemeler
+1 yıl
güncelleme.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tarihçiyim, vatan haini değil. Halkın da istemedigi kanuna karşı çıktığı için idam edildi. Hain olsa gerçek tarihçiler verilmesine karşı çıkardı, kafasına göre isim koyulmuyor, nerede hain ismi konulduğunu gördün varsa bile yasal değildir ya da değişiyor. Tarihte bazı bilgiler bazı kişilerin istediği şekilde öğretilmek isteniyor, hain falan değil
Ümit Doğan - İskilipli Atıf Gerçeği adlı kitabı okuyun hain olduğunu anlarsınız.
Kendi alanımda ilerleyen ve ileri tarih bilgisi olan kişilerle aynı mecradayım. Tek bir kaynakla zihniyetiniz ha tamam bu diye sabit kalabiliyorsanız öncelikle bakış açınızla şüphe etmelisiniz. Öyle olan kişiye ben neden nefesimi boşa harcayım ki? Son mesaj iyi aksamlar size
Kitap belgelerle dolu ama.
Vatan haini mı değil mi bilmiyorum
Ümit Doğan'ın İskilipli Atıf Gerçeği adlı kitabını oku anlarsınız vatan haini olduğunu.
Kardeşim ona bakarsan Vahdettin de hain sözde
Bunu izle: https://www.youtube.com/watch?v=rvGN9VpXF-U&t=3s
Yahu biliyorum da ona bakarsan Adnan Menderes hain ama şimdi demokrasi şehidi diyorlar
Çünkü şu an Adnan Menderes'ten bile daha beter bir rejim var. O yüzden demokrasi şehidi diyorlar.
Ama bu hükümet öncesinde 1991 da itibar verdiler
O zaman da dinci Özal vardı.
Kardeş senin başka işin yok mu uyusana
Anlamadım