Dünyaya çarpan güçlü bir solar fırtına sebebiyle Avrupa ve Türkiye'nin birçok bölgesinde kuzey ışıkları görüldü. Aşağıda Van'dan bir görüntü var. 🤩
Van'da Kuzey Işıkları görüldü pic.twitter.com/LFjjoZPQEw
— X Haber (@xhaberr) November 5, 2023
Dünyaya çarpan güçlü bir solar fırtına sebebiyle Avrupa ve Türkiye'nin birçok bölgesinde kuzey ışıkları görüldü. Aşağıda Van'dan bir görüntü var. 🤩
Van'da Kuzey Işıkları görüldü pic.twitter.com/LFjjoZPQEw
— X Haber (@xhaberr) November 5, 2023
Ben çok hafif kırmızılık gördüm malum şehir ışıkları yüzünden pek görünmedi ama Göktürk taraflarından gördük arkadaşlarla. :D Tabi çok da belli olmuyor maalesef İstanbul'dan. Zifiri karanlık bir yer lazım.
Ben göremedim maalesef.. ama kuzey ışıklarını çok severim.. Amerika da görmek isterdim özellikle de zaten bu bir cihazın dalgalarından geliyormuş.. sanırım evrim ağacı videosunda görmüştüm
Cevap
21Cevap
40 yıldır vandayım böyle bisey olmaz 2 aylığina başka şehire giderim kuzeyden ışık gider. Kac sifir dogmusum ben bu hayata. Okuldaykende böyle olurdu bir gün gitmemezlik yapardım okulun kaderini değistirecek olaylar olurdu. Anca diblerdim efsane niyetine.
Ne güzel bir görüntü. Ben bu tarz farklı gökyüzü fotoğraflarına bayılırım. Ben dikkat hiç edemedim. Van zaten bana çok uzak, orada görenler şanslı bu manzarayı 😏

Sanırım gördüm dün :)
kuzey ışığı değil o saf mısınız daha kuzey ışığının nasıl oluştuğunu bilmiyonuz
İstanbul'da sadece Şile tarafında görülmüş. Görmek için oturdum sabaha kadar da, nafile.
görüntü güzel ama etkisi ne olacak ben onu merak ediyorum
Kuzey ışıkları için vize almaya çalışan ben 😅😅 Rabbim halime acıdı ayağıma getirdi
Biliyorum bir adam var
takip ediyorum
O hemen paylaşıyor
Pek hayır olacağını sanmam
Değil kuzey ışığı gökten onmikrix inse ben hala geziyor olurum
En çok görmek istedgm şey ayagma gelmiş ve bn görmedim 😢😢
güzelim biz bu ekonomide önümüzü göremiyoruz sen kuzey ışıklarından bahsediyorsun
Ben bunu gördüm ama flört şehir ışıkları olduğunu söyledi. Sabahtan beri başının etini yiyorum 😂
Hayır bizim burada yok maalesef keşke olsaydı fkgkhklj
görmedim uyuyordum insan uyandırır
ben bunu her zaman gorurum ama dikkat etmem olabilir yani ilginc degildi benim acimdan.
Ayy evet güdükk neyse ki bizim ev şehrin göbeğinde değil çok şanslı doğrusu bu ilk ama hergün güzel manzaralara denk geliyorum
Biz güneyde olduğumuz için göremiyoruz 😎
Ben görmedim ama görülmesi güzel olmuş.
O saatlerde uyuyordum
Ben gördüm ama kuzey ışığı olduğunu bilmiyordum.
Görmedim maalesef.
Yok bulunduğum yerde böyle bir şeyle
Kuzeyin oğlu Volkan Konak tek gördüğümüz
Norveç işine bak artık kardeşim 😅
yok görmedim keşke görebilseydim
belcikadada gorunmuste ben goremedim malesef🥲
Herkes gördü bi tek ben görmedim aq
Bende görmedim tek değilsin yani 😅
Görmedim
Göremedim
gormedim
Gelmedi buralara 🥲
Bursaya uğrar mı 🥺
Duymadım bile
Hayır nereden görüldü
Goremedik be
Görmedim
Göremedim🥺
Gormedim.
Dikkat etmedim
Duymadım 😑
Görmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?