Türkler batıdan taraf olursa büyük bir yenilgi mi yaşayacak sizce?

Türkler batıdan taraf olursa büyük bir yenilgi mi yaşayacak sizce?

Türkleri bu zamana kadar getiren doğru yoldan ayrılmamaları oldu.

Mazlumun sesi ve gücü oldular.

Nice devletler kurdular, ve hepsinin gayesinde kendi ırkını ön plana atmak yoktu.

Temel gayesi istikrarsızlaşan ve zulme uğrayan topraklara adaleti temin etmek için var gücüyle çalıştılar ve savaştılar.

Tarihte onlara gereken karşılığı verdi. İdealarına karşı olmalarına rağmen niceleri Türklerin yolunu açtı ve destek verdi.

Kibirlenen ve sadece kendi ırkını düşünen nice devletlerde tarih sahnesinden yok olup gitti,

Tarih bencilce tutumlarla büyüyen devletleri çıkarlarını tehdit altına sokarak birbirine girmesini sağladı ve parçaladı.

Tarih tekerrür eder,

Çağlar değişir.

Teknolojiler değişir.

Ama adalet asla şaşmaz er geç yerini bulur.

Türkler ataları gibi mi aksiyon alacak yoksa popülizmin etkisinde kalıp bencillik mi yapacak, tamamen iç güdüsel ve görüşleri belirleyecek.

(Dipnot : Şuanda batı, Türklerin sırtını sıvazlıyor, buna kanarlarsa ilk ve tek darbede indirecekleri hançeri batı saplayacak)

Türkler batıdan taraf olursa büyük bir yenilgi mi yaşayacak sizce?
Cevapla