Videoyu izleyin, giderim diyenler nasıl anında çark ediyorlar.. 🤣
Tabi, savaşırım
Hayır savaşmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Videoyu izleyin, giderim diyenler nasıl anında çark ediyorlar.. 🤣
filistinden kardeşmi olur mng osmanlıyı arkadan vurup yönetimi ingilizlere veren kıbrısta rum tarafını tutan ermeni soykırımdada öyle filistinin mng ben sadece ölen sivillere çocuklara üzülüyorum ama onlarında hamasa katılamamak gibi bir lüxleri yok banane mng filistinin
Hiç bir şekilde işim olmaz. Kefeni hazır olan tayfa vardi, onları zorla alıp götürsünler 🤭
Çok zor bir karar ancak oğlum olsa göndermek istemezdim
Cevap
3Cevap
Hayır kendi ülkem hariç başka ülke için savaşmam..
Gerçekten bu giderim diyenleri göndermek lazım. Kasıyo memleket😅
Bence en çok onlar gitmezler
Türkler Filistin için savaştilar diyelim. İnsan neden çıkarı olmayan bir şey için savaşsin ki? O zaman sömürge filan olmaları lazım bizim için
Onlar bizim için savasmazlar ama onu ne yapacağız? Savaş cephaneligi filan gönderilebilir ama asker gücüne gerek yok. Halifelik sistemi olsa o zaman herkes birbirinden sorumlu olurdu ve bizim de savaşa gitmemiz gerekiyor olurdu
Hayır gitmem ve hiç bir Türk evladının gitmesini de istemiyorum.
Başka bir ülke için kılımı dahi kıpırdatmam bırak savaşmayı
Ben yaşlıyam gençler gitsing.
Çiçekler savasamaz
Zikseler savaşmam.
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?