Aldığımız ya da markette bulunan ve almadığımız ürünleri boykot etmek mantikli mi?

arkadaşlar ülkemize gelen ürünlerin çoğunun zaten parasi ödenmiş oluyor ve biz onu alip almasakta zaten boykot ettiğimiz o ülke parasini kazanmis oluyor. Bu yüzden biz alsakta almasakta pek bor değişiklik olmuyor. Bi boykot olmasi icin ulkenin o ulkeye ambargo koymasi gerekmiyor mu?

Aldığımız ya da markette bulunan ve almadığımız ürünleri boykot etmek mantikli mi?
Cevapla