Fazla yolcu aldı diye şoförü tokatladı! Otobüse bindiğinizde kalabalık oluyor mu?

Fazla yolcu aldı diye şoförü tokatladı! Otobüse bindiğinizde kalabalık oluyor mu?

Aydındaki bir otobüs şoförü, fazla yolcu aldığı gerekçesi ile tokatlandı. Şoförü tokatlayan kişi bundan sonra fazla yolcu almayacaksın, her gün gelip kontrol edeceğim dedi. Bir kadın yolcu, fazla yolcu alındığı iddiasıyla otobüs şoförünü uyardı. Otobüs şoförü ise yoldaki yolcuları almaya devam etti. Kadın yolcu, telefonla bir yakınını aradı ve şoförün fazla yolcu aldığını söyledi. Bunun üzerine kadının yakını otobüse binerek otobüs şoförünü tokatladı. Aşağı inerken de bundan sonra her gün gelip bakacağım dedi.

Haber

Fazla yolcu aldı diye şoförü tokatladı! Otobüse bindiğinizde kalabalık oluyor mu?
Cevapla