Bu çocukların kanında boğulun tüm zalim olanlar Bir sürü olanağınız ve imkanınız olsa bile zalim olmak bir seçimdir Dünya üzerindeki bir çok kişi insan görünümlü iblisten ibaret
Gazze de ölen çocuk sayısı 2000 bini geçti sizce bu savaş ne zaman biter?
Dünya döndükçe savaşlar bitmez. Çocuklar sadece savaşlarda ölmüyor. İnsanoğlu çok iki yüzlü. Afrikada her yıl binlerce çocuk açlıktan ölüyor. Hangi dünya ülkesi, hangi vatandaş onlar için yürüyüş yaptı. Sınırlarımızı açalım karınlarını doyuralım dedi? Yemin ediyorum nefret ettiğim şu insanların riyakarlığından.
Savaş bitmez. 3. dünya savaşı yolda. Ayrıca ülkeler savaşa girmek için çoktan hazırlık yaptı. Rusya zaten savaşta. Amaç gücünü zayıflatıp ortadan kaldırmaktı. Hedef İran sonra Türkiye. Irak zaten ABD elinde. Bize rahat yok.
Bir an önce bitsin. Peki ölenler ne olacak, bunun telafisi mümkün mü? Çocuklar asıl hedef zaten. Bir halkın sonunu getirecek adım ecelini bekleyen yaşlılardan değil, nesli sürdürecek olanlardan başlar. Savaştan fazlası var maalesef 🖤
yine her zaman ki gibi masum insanlar ölüyor. dünyada ölmesi gereken o kadar kötü insanlar varken bu masumların ölmesi içimi acıtıyor. umarım acı çekmeden ölüyorlardır 😔