Bence de dünya için büyük bir tehlikeli olduğunu düşünüyorum.. sadece israil değil bence.. ayni kim savaş için istekliyse o tehlike oluyor demektir.. mesela ben aynı şekilde Ukraya ukrayna savaşında da taraf tutmadım çünkü rusya ilk saldıran taraftı ve masumları öldürüyordu.. bu gibi ülkelerin de asıl amacı her yeri ele geçirmek ya da dünyada savaş çıkrtmaya çalışmak sadece başka bir hedefleri ayda dertleri yok.. zaten 3. dünya savaşının da çıkmasının yakın olduğunu düşünüyorum ama bu neden veya kim tarafından çıkar onu bilmiyourm tabi ki de.. ama umarım bu tür savaşların sonu gelir ve bir daha masumlar ölmez hiç bir şekilde..
İsrail dünya için sorun olamayabilir ama bizim için sorun olabilir Büyük İsrail kurulursa. Suriye, Irak'da PKK ile birleşirse bizi hedef alırlar. Filisin ve İsrail'de masum insanlar var. Her iki tarafta masum insanlar ölüyor. Filistin Türkiye düşmanı halk belki düşman olmayabilir ama devlet olarak düşman. Bizim meselemiz değil. Dini açıdan Kudüs meselesi var, onun dışında gerisi benim umrumda değil
adolf hitler boşuna yahudilerin kökünü kazımaya çalışmamış adam! gerçekten dün gece haberleri izlerken şunu duydum hastanelerde ilaç temini olamadığı için hasta ve yaralıları genel veya lokal anestezi olmadan ameliyat ediyorlarmış düşünebiliyor musunuz? 🥺 yemin ederim ağladım ya burnum sızladı bu nasıl bir şeytanlıktır düşünmek bile istemiyorum gerçekten de Rabbim yardımcıları olsun çok zor eğer bu olaylarda vicdanı sızlamayan birisi var ise gerçekten o kişi şeytandan farksızdır çünkü bu artık insanlık suçu ülke veya başka bir şey değil
yahudiler ile İSraili birbirinden ayırmamız gerekiyor bu soruya cevap vermek için. Ortadoks yahudiler İslam düşmanlığı ya da başka türlü insan düşmanlığı yapmaz.. Siyonist yahudiler ise azılı insan ve islam düşmanıdır. onlar kendileri dışındaki hiç kimseyi insan olarak değerlendirmez. Çünkü siyonistlerin inandığı dini kaynaklarda "sizin dışınızdakilerdir hayvandır" diye yazmaktadır. bu kafada biri değil filistin Tüm dünya için bir tehlikedir zaten...
Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak Sönmeden yurdumun üzerinde tüten en son Ocak O benim milletimin yıldızıdır parlayacak o benimdir o benim milletimindir ancak! 🇹🇷