Paylaşım yapmadı ve eglenceli storyler atmaya devam etti filistin ne halde dedim evet üzüldüm israil 1950 den beridir bize bunu yapıyor filan dedi benim milletim kan ağlasaydı ben yasa boğulurdum biz türkler bile daha yufka yürekliyiz bu konuda bence
Amerika'da yaşayan Filistinli bir arkadaşım olaylarla ilgili hiçbir tepki göstermedi neden olabilir?
Kanı bozuk olunca insanların kendi kanından olanlara yapılanlara bubsekilde tepkisiz kalmasi nedense şaşırtmadı beni biz Türk ler öyle yufka yürekli bir milletiz ki bu deyince aklıma bir söz geldi “Dünyanın hiçbir ordusunda yüreği seninkinden daha temiz, daha sağlam bir askere rastlanmamıştır." Mustafa Kemal Atatürk
Kardeşim ne yazık ki Müslümanlar olarak çoğumuz bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın anlayışında olmamız nedeniyle İsrail'in ve nicelerinin zulmü devam edecektir Allah bize birlik olmamızı nasip etsin Allah bizi bu zor günlerden kurtarsın
Kraldan çok kralcıyız Evet orada bir insanlık dramı var tepki göstermek normal fakat yeni bir mesele değil Arap dünyasının iç meselesi ve bizim yapacağımız pek bir şey yok
O da bir şey mi. arkadaşınız ABD de yaşıyormuş fakat filistinde yaşayan bir gence HaberTürk TV den Mehmet Akif Ersoy mikrofon uzattı ve düşüncelerini sordu o genç şöyle cevap verdi "Bizi İsrail Korur"... (!) maalesef bahsettiğiniz arkadaşınızın psikolojisinde Filistinde dahi böyle düşünenler var... Fakat bu bizi ilgilendirmez. İnsanlığımızın haysiyetiyle destek olmalıyız
Bencillik olabilir gani ben oradan çıktım kurtuldum gerisi beni ilgilendirmez diyor olabilir. ya da elinden bir şey gelemeyeceģi için oes etmiş ve içten acı çekiyor olabilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tuhafmış yarı filistinli yarı avrupalı cıbıldak hadid kardeşler bile üzüntülü paylaşım yapıyor…
Evet konu paylasm yapma meselesi de degl aslnda sadece bu kadar rahat tavırlar sergilemesini garip buldm önemsemiyormus gibi konustu bence kendi ırkını düsünmüyorsan bile insancıl yonlerinle bu olaya yine de destek verebilirdi