Amerika'da yaşayan Filistinli bir arkadaşım olaylarla ilgili hiçbir tepki göstermedi neden olabilir?

Paylaşım yapmadı ve eglenceli storyler atmaya devam etti filistin ne halde dedim evet üzüldüm israil 1950 den beridir bize bunu yapıyor filan dedi benim milletim kan ağlasaydı ben yasa boğulurdum biz türkler bile daha yufka yürekliyiz bu konuda bence
Amerikada yaşayan Filistinli bir arkadaşım olaylarla ilgili hiçbir tepki göstermedi neden olabilir?
Amerika'da yaşayan Filistinli bir arkadaşım olaylarla ilgili hiçbir tepki göstermedi neden olabilir?
Cevapla