
diyarbakırda savaş oldu gördüm deprem oldu gördüm her bişeyi gördüm yeter artık ya

diyarbakırda savaş oldu gördüm deprem oldu gördüm her bişeyi gördüm yeter artık ya
İsrail kargaşa peşinde... ve bunu bir şekilde başarmak zorunda yoksa İsrail hükümeti israil vatandaşları tarafından yok edilecek. eğer İsrail kargaşayı çıkartabilirse bu kez onun vatandaşları ortamdaki sıkıntı yüzünden Netenyahu denen iblise destek verecekler. yani vatandaşlarını geri çağırması panik üretmek... bu siyonistler fena halde kaybedeceklerini anladıkları için bu aralar terör saldırısı bile yaptırabilir Türkiye de...
İsrail istemese sınirdan hamam bocegi bile girmez. Paramotorla sallana sallana girip jatliam. yapilmasina goz yumduysa ya da belki kendi ayarladiysa bunu vok buyuk hedefler icin yapti. Buyuk ihtimalle lubnanuzerinden bize dogru yollanacak zamanla.. derdi gazze falan degil gazzenin onlara faydasi ha dazarari olamaz zaten. Adil ama c ortaligi karistirip diger ulkelerle kavga cikarmak. Gazze musuman toplumlarin kanayan yarasi karail yarayi desip. vanimozo acitiyor ki saldiralim. O zaman da hafita fegistirecek bahanesi olacak
Amaç ne İsrail ne de Filistin amaç her ülkenin başına bir bela açmak ve bunuda başardılar Rusya ile İsrail'i savaş içine koydular Türkiye ekonomiyle belada sırada Çin İran ve Kuzey Kore var Filistindeki olaylar sayesinde İranında başına bir bela açacaklar.
20 giricem ne toplumdan ne de eski sevgilimden hayır gördüm ne eğitimimden böyle hayat mı olur neyse belki ölürüm kurtulurum
Bir grup İsrail Büyükelçiliğine taş atarak hem memleketi hem Filistin'i kurtardı ya, al işte sonucu. Diplomatik kriz çıkardılar yabanilikle. İlla başımıza iş açacaklar.
Cevap
7Cevap
çok isabetli olur bize güvenmiyorlar ise gitsinler ayrıca ÜLKEMDE MÜLTECİ istemiyorum
yalnız bu bizide etkileyecek muhtemelen savaş olur
yok olmaz hiç korkmayın
yoo korkmuyorum ölsemde umrumda değil
yok onun için demedim bunlar korkak insanlar ancak zayif insanlara saldırırlar
biliyorum bunu ama artık anormal şeylerden bıktım
dünya bu adamlar hiç bir duygu yok bebek öldürüyor
Askerlerimiz gidip filistin için savaşmalı.. İsrail ile tek baş edebilecek asker onlar
savaşmasın isteyen savaşa bilir ben istemem askerlerimiz gitsin hayırdır suriyelilere afganlılara baktığımz yetmiyormuş gibi
Gitmesinler çok isteyen kişiler gitsin
O bilmem eylem yapanlar gitsin bağiranlar Filistinlilere yardim diye bagiranlar gösteriş yapanlar gitsin askerlerimiz günah asil
Bunlar gitsin mehmetçik gitmesin bos yapmasinlar
onu bizde girduk mardinde
Gidişleri olsun dönüşleri olmasın
bu bizide etkileyecek savaşa yakınız
Umarım etkilemez
yani ne demek istiyorsun sevgili diyarbakırlı?
her bi b*ku gördüm
mehdiyi hepimiz görecez ben tek görmicem
yav sen delisin 😂 uğraşma benle
Çok üzgünüm 😞
her şeyin ucu bize batıyor
Maalesef öyle
Çok da fifi
Gitsinler
Biz gitmedik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?