İsrail halkı için neden bir taziye ya da yas yok?

Filistin-İsrail savaşında tarafsızım. İki halk arasında barış istiyorum. İsrail terörü hastanede 500'den fazla insanı öldürdü. Üzücü bir olay. Buna birçok yorumcu soykırım diyor. Ama bu savaş başlamadan önce Hamas İsrail tarafında 1400'den fazla kişi öldürdü. Bunların sadece 299'u askerdi, geri kalanı ise sivil. Bu insanlar için neden bir taziye ya da yas yok? Onlar da insan değil mi? Yahudiler de Osmanlı'nın tebaasıydı. Onlar İspanyol zulmünden kaçarken bize sığındılar, onlara yer yurt verdik. Bence burada bir ayrımcılık var. Hamas'ın yaptığı da bir terördür.

İsrail halkı için neden bir taziye ya da yas yok?
Cevapla