İsrailliler Allahın ordusundan korkuyorlar mı çok merak ediyorum?

Düşünsenize Allahın kullarım dediği atlı askerler israil sokaklarında taşkınlık yapan yahudileri tek tek yakalıyor cezalandırmak için. ki olacak da zaten bu. Kendileri bu yüzden gargad ağaçlarını israilde her köşe başına dikiyorlar.

Allah onlara hiçbir orduya vermediği izzeti ve ihtişamı verecek herkes onlara baktıkça imrenecek. ama melhameden sonra dünya nüfusunun çoğu öldürüldükten sonra olacak bu. Umarım katılabilirim Allahın kimseden korkmayan, insanlar kahraman desinler diye değil yalnızca Allah için canını verecek olan takvada nirvana yapmış, melekler gibi taat eden o izzetli islam ordusuna. çünkü şeytanlara diz çöktürecek o şanlı ordu. Hiçbir silah da işlemeyecek o orduya karşı, tüm melekler her taraftan onları destekleyecek. Mertlik o zaman ortaya çıkacak. İblis şu an kuduruyor yeryüzündeki yahudileri arkasına alarak kurduğu hakimiyetini kaybedecem diye gtü tutuşmuş durumda siz onu bilmiyorsunuz. Çatlasalar da patlasalar da Allahın dediği mutlaka olacak.

İsrailliler Allahın ordusundan korkuyorlar mı çok merak ediyorum?
Cevapla