Ülkücülere soru sormak istiyorum Türk töresine göre mi yoksa arap töresi olan şeriat ile mi yönetilmek istersiniz?

Kendine Türkçü ülkücüyüm diyenlerin çoğu arapları kendine örnek alıyorda merak ettim Türk töresine göremi yönetilmek istersiniz yoksa arap töresi olan şeriat ile mi? (Şeriat arap töresi değil diyecek olanlar kaybolsun çekemem sizin tatlısu müslümanlığınızı. ) ayrıca diğer sorum neden arapları kendinize örnek alıp türkçüyüz diyorsunuz?

Ülkücülere soru sormak istiyorum Türk töresine göre mi yoksa arap töresi olan şeriat ile mi yönetilmek istersiniz?
Cevapla