Benzin 40 ama insanlar vizir vizir geziyor neden protesto edilmiyor bi müddet araba kullanilmayarak? (aciliyet hariç)?

Simdi bana kizacaksiniz ama bence bi müddet insanlar almasa benzin vs. toplu tasima veya bisiklet vs kullanilsa aciliyet haric. belki düsecek fiyatlar ama bazi insanlar bu parayi nerden buluyor veya daha dogrusu nasil kiyip acimiyor parasina

Benzin 40 ama insanlar vizir vizir geziyor neden protesto edilmiyor bi müddet araba kullanilmayarak? (aciliyet hariç)?
Cevapla