Eris varyantı ile bir kapanma dahi olsa psikolojiniz nasıl olur ve ülkemiz ne hale gelir?
Tıpkı 2019'daki gibi kapanmalar sokağa çıkma yasakları vs. olsa insanımızın psikolojisi nasıl olur Alışır mıyız yoksa kafayı sıyırır mıyız? ve ülkemiz ne hale gelir özellikle ekonomik anlamda Allah Korusun Osmanlı gibi olur mu bu ülke?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Valla ben nüfusun çok yoğun olduğunu düşünüyorum. Bu gibi virüsler tabi kayıp açısından üzücü. Ama doğanın kendini toplaması birbirimize ihtiyacımız olduğunu anlamak ve kendimize dönmek için gereklidir belki. Keşke başka yolu olsa ama işte.
Evet dediklerine katılıyorum fakat bu ülke için iyi olmaz bence Çünkü bir kapanma daha olursa Allah Korusun Osmanlı gibi oluruz parçalanır bu ülke Çünkü ekonomi kapanmayla birlikte duracağından ki ekonomimiz çok güçlü değil ve zengin bir ülke değiliz kırılgan bir ekonomimiz var gerçi eskiden de ekonomi iyi değildi fakirlik eskiden de vardı fakat kapanmayla ekonomi durma noktasına gelir ve eskisinden beter oluruz ve sonunda bu ülke parçalanır Allah Korusun en azından ben böyle düşünüyorum Çünkü bir ülkenin ekonomisi çökerse parçalanma kaçınılmaz Hani diyorlar ya Devletler parasızlıktan değil ahlaksızlıktan çöker diye evet ahlak önemlidir fakat parasız da olmuyor ekonomi en az ahlak kadar önemlidir Çünkü dünya devletleri para ile ayakta kalır ahlak ile değil o ikinci planda kalır
Haklısın. Ama bu saatten sonra bizi bişeyin kurtaracağını sanmıyorum. Turizm dışında gelen bir gelir kaynağı yok neredeyse. Kapanma bunu da etkilerse iyice kötü olur dediğiniz gibi. Ama bu kadar da ürememek gerek. Kaynaklar gitgide azaldı.
İnşallah kapanma olurda şu bulunduğum yerden kurtulurum zaten bu eris varyantı da 😄 ya da neyse
Başlarım ha erisine de sikisine de, yetti
Evet bu virüs muhabbeti hepimizin psikolojisini bozdu sağlam psikoloji kalmadı insanlarda gene başladı bu muhabbet ama gerçek bu maalesef anamızı belledi bu korona
sikiss yok sakin pardon kapanma yok
Zaten bir kapanma daha olursa ben Fahrettin Koca’yı sikisss
dırek sıkcen zaten , bide ne yaptı ibibikler , Türk halkına sokaga cıkma yasagı turistlere güneşlen deniz keyfi 😐 kimse demedi hoppp onlar corona olmuyor mu
Diyemezler çünkü dötleri yemiyor
hepsi korkak meeeee olmuş , onlar herşeyi satsın cukka yapsın bu akgözler 3 kuruş zam yaptı makarna cay dagıttı diye göbek atsın , binali yıldırım nasıl bu kadar zengin oldu 🤔 adam koç tan zengin , bu binali memur iken ido da yolsuzluk ve sahte evrak dan kovulmuş işsiz güçsüz biriydi
Ohoooo ona gelene kadar asıl en baştaki var. Onun mal varlığı hepsinden daha tartışmalı.
adamlar multi milyoner oldu , bi yüzükle geldim diyordu , vaybee göz göre göre götürüyorlar , sistem şu , zenginler Devlet ihalesi almak için basvuruyor , ihaleyi alacak olana git şu vakıfa bagış yap deniliyor , vakıf sahibi bilal erdogan sümeyye erdogan , zengin oraya bilmem kaç milyon dolarlık bagış yaptıysa ihaleyi alıyor , bu vakıf 1-2 sene sonra kapanıyor , yeniden başka bir vakıf açılıyor 😉