Arkadaşlar gelen zamlar ülkenin durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben oh olsun diyorum daha Beter olsunlar diyorum. Daha çok sürünsünler diyorum. Sakın bana kimse CHP gelseydi iyi mi olacaktı edebiyatı yapmayın. Bu saatten sonra mezardan kalkıp Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk gelse hiç bir şey yapamaz. Bu durumun da yegane sebebi sizlersiniz. Allah'ıma çok şükür 20 yıldır AKP'ye hiç oy vermedim. Ama siz 20 yıldır ekonomiyi bitiren ülkeyi göz göre göre parsel parsel satan, ülkenin değerlerini unutturmak isteyen birini başımızda tutmaya devam ettiniz. Zaten en son hangi mantıkla oy verdiler onu yine hiç mi hiç anlamadım. Bir de AKP kazandıktan sonra kutlamalara çıktılar. Neyi kutladılar gelecek olan zamları mi eğitimin daha çok bitmesini mi maaşlara zammı geldi ülke daha fazla satılacak daha çok mülteci gelecek onu mu kutladınız. Etrafımda oy veren herkes pişmanım diyor. Ya siz 20 yıldır her oy verdiğinizde pişman okuyorsunuz.
Arkadaşlar gelen zamlar ülkenin durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla