Ben klimayla bir bütün oldum, onsuz bir hiçim. 🥲
✒️ Mardin'de aşırı sıcaklardan korunmak isteyen bir kişi, kafasına karton geçirerek sokağa çıktı. pic.twitter.com/0ksPj2BhQ5
— 23 DERECE (@yirmiucderece) August 16, 2023
Ben klimayla bir bütün oldum, onsuz bir hiçim. 🥲
✒️ Mardin'de aşırı sıcaklardan korunmak isteyen bir kişi, kafasına karton geçirerek sokağa çıktı. pic.twitter.com/0ksPj2BhQ5
— 23 DERECE (@yirmiucderece) August 16, 2023
Bir insan için kafanın öneminin farkında olmalı ki bu kimse aşırı sıcaklardan koruyor bir şekilde kafayı, soğukta kafa üşütenlerden sonra şimdi bir de kafayı yakanlardan yakınmaya başlayacağız gibi görünüyor, çok yakında medya meydanları bir kez de kafayı yakanlardan geçilmez olacaktır.
Ben zaten şu anda evden dışarı çıkmıyorum da ne yapsın insanları gerçekten bu seni çok ayrı bir sıcak var ama iki gün sonra da kış geldim üşüyoruz deriz
Gündüz değll akşam dışarı çıkıyorum. Çıkarsam da şaş kaza kendimi sakince ağaç altı yerlere atıyorum. Harici olarak bir çözüm yolum şimdilik yok.
Cevap
19Cevap
Ben soğuk bir şeyler içiyorum ve gerekmedikçe de dışarı çıkmıyorum ama çıkmam gerekiyorsa da yapacak bir şey yok çıkarım. sıcaklar geçer zaten
Bu arkadaşın Türkiye de şapka icat edildiğinden her yerde bulunabileceğinden haberi yok mu acaba.. 😂
Mülteci gibi hepimiz klimali oda da yaşıyoruz üstelik adamın fikri iyiymiş yarın çamaşırları böyle asacagim jxnxjxk
Bu şapkalardan takıyorum.
çok iyi bir yöntem albert einstein görse ben neden bunu keşfedemedim atomu parçalamak ile uğraştım diye adam o kıvırcık saçlarını yoluk yoluk yolardı
Kutunun içinde iyice sıcak basar insanı şapka takması yeterliydi hahahauaususj
Klima varsa klima ama çoğu zaman şu sıcaklardan korunamıyorum
Gerekmezdikce cikmiyorun ogleden sonrasinda cikabiliyom
Gölgeden yürüyorum ve yanımda pilli vantilatör taşıyorum.
Tatildeyim tatlım. Denize ve havuza girerek
Nerde Ereğli karası Akçakoca ne yandaşın ona göre gelecem :))
Bu bi korunma yönetmi değil çwözğxmaişxlşx
akşama kadar klima ile yaşıyorum
Evden çıkmamaya özen gösteriyorum
Karton işe yaramış mı bari 😂
Klima ile korunuyorum :D
Sadece güneş ışınlarından korunur. Kutunun içi hamam gibidir. Dışarıdan daha da bunaltıcı.
tenekede tavuk mng biz kafamıza kask almıyoz
Adam zekice bi harekette bulunmuş
Ben kapalı olduğum için herturlu korunurum
Yarım saattir buna gülüyorum
Dışarı cikmamaya çalışıyorum öğle vakitleri😂
Ülkenin delisi bile iyice delirdii
Öyle iyice sıcak olmaz mı şapka taksaymış barime😒
Ülke minecrafta dönüyor
Çıkmıyorum sıcaklarda dışarı
buz kankamı alıp yüzüme tutuyorum
Korunamiyoruz ya
Sikkat etmeli sokarlar
Dışarı çıkmıyorum bu sefer de evde terliyorum
evde kaliyorum
Buz en iyi çözüm bence
Şapka
Hortum tutuyorum
#evdekal ncjdjdnd
Cok mantikli
canım herhalde
Klimalar la
Semsiyeyle cikiyorum
Soğuk duşla
Kafayı yedik komple 😂
Yaratıcı
Korumamıyorum
Yani sapka var
Benim mental.
Ülkece delirdik
güzel çözümm
Korunamıyorum
Batmnda sick
Yakında ben
Evden çıkmıyorum pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?