Floryada oturuyorum sinekten bıktım, kaö defa belediyeye yazdım ama geri dönüş yok ne yapmam lazım?

Sorununuzu çözeceğiz diye mesaj atıyorlar ama herhangi bir şey yaptıkları yok? Türkiye'deki en kötü belediye olabilir Bakırköy belediyesi. Bir dahaki seçimde akpye oy atacağım yetti artık
Floryada oturuyorum sinekten bıktım, kaö defa belediyeye yazdım ama geri dönüş yok ne yapmam lazım?
Cevapla