Arkadaşlar bazı insanların doktor, sağlıkçı nefreti neden?

Ben anlamıyorum neden yaptıkları iş kolay değil bütün milletle uğraşıyorlar nöbet tutuyorlar. Tabiki kolay iş yok ama bizler canımızı emanet ediyoruz doktorlar olmasa hemşireler ne yapacağız. Onlarda haklı herkes haklı herkes mutsuz bu ülkede bizler yine birbirimize muhtacız nefret olmamalı. Sizce bu nefretin kaynağı ne olabilir

Arkadaşlar bazı insanların doktor, sağlıkçı nefreti neden?
Cevapla