31 Mart 2024'te Türkiye'nin kötü gidişi bitiyormuş. Ne düşünüyorsunuz?

Erdoğan yeni açıklamasında Türkiye'nin 2024 düzeleceğini söylüyor. İnanıyor musunuz. Valla ben inanmıyorum. Her seçim aynı vaat ve aynı kötü yönetim.
Güncellemeler
+1 yıl
Şiirde gizlediğini nerden biliyon
31 Mart 2024'te Türkiye'nin kötü gidişi bitiyormuş. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla