Eyyamı bahur, yazların en sıcak ve boğucu günlerini ifade etmek için kullanılıyor. Temmuz sonu ve Ağustos ayının başına denk gelen günler.. Salı günü bu sıcaklar gidecekmiş inş :/

Eyyamı bahur, yazların en sıcak ve boğucu günlerini ifade etmek için kullanılıyor. Temmuz sonu ve Ağustos ayının başına denk gelen günler.. Salı günü bu sıcaklar gidecekmiş inş :/

Ya Allah aşkına eyyamı bahur ne ya. Ülkeyi iyice araplaştırma politikasının bir parçası. Buna alet olmayın. Yürkçe kelime mi kalmadı da Arapça kökenli bu kelime seçiliyor? Medya da da böyle. Bilinçli yapılıyor düşmeyin bu tuzaklara. 37 yaşındayım ben bu zamana kadar bu kelimeyi kullanan görmedim. Ülkeyi Arabistana satan AKP şimdi dilimizi satıyor sanırım.
Eyyamı Bahur = çöl sıcaklar / yazın en sıcak günleri bitti gitti 7 yaşındaki çocukda anlar. Yüz yıllardır böyle diyorduk. Arabistandan 50 milyar doları alınca çöl sıcağı oldu eyyamı bahur. Silahla alamadıkları ülkeyi ayak oyunları ile almaya çalışıyorlar. Yedirmeyiz.
Evet bunalıyorum. maalesef çok sıcaklar ile aram yok benim aslında soğuk da sevmem benim için her şeyin ortası iyidir yani çok da az da sevmem. bu yüzden de son bahar mevsimi benim için daha güzeldir. veya ilk bahar ama ilk bahar da daha çok alerjim olduğu için son bahar daha güzel bir mevsim gibi geliyor.
İçtiğim sigaradan keyif alamamaya başladım. Suratıma aşırı bir derece nem yapışıyor resmen. Her yerde nem yoktur şimdi linç yemeyelim 😄 Konum İstanbul
Cevap
47Cevap
Eyyam-ı bahur ne yaaa arapmıyız biz? Kavurucu sıcaklar deyince ölüyonuz mu? Çay içmek için "tea içelim" diye mi söylüyonuz? Kendi dilimize sahip çıkalım
Çöl sıcaklarına bu ismi taktıkları günden beri gülüyorum. 😃 Arkadaş Türkçe konuşun bir kere iyice uzaklaşıyoruz. Çöl sıcakları demek mi zor geliyor. 😁
Valla eyyamı bahur sıcaklığı herhalde bir bize uğramadı 2 3 gündür çok esiyor yağmur yağıyor abartmıyorum üşüyorum
Galiba Çaldıran bu sıcaklıklardan bağımsız bir ilçe
Sıcaklıklar bile çölden geliyor Türkiye'ye aw bir kere de iskandinav yarımadasından soğuklar gelse ya 😑
Salı mı
Ben 11 Ağustos diye biliyorum
Eyyam-ı Bahur Arap Yarımadası'ndan geldi diye biliyorum bide
Gerçekten bu sene ayrı bir sıcak vardı ben Alanya'da kalıyorum burası bir de nemli sıcak insan kafasını çıkaramıyor
Eyyamı bahur ne ya basur gibi el nino olmasın o
Git gideceksen bekleme farklı değilsin sen de gideceksen bekleme :S
Sıkıntı yok
ingiltere şu an 12 derece
yağışlı
isteyen gelebilir
gökgürültülü
Tam sevdiğim hava durumu. Yazın tatil yapmayacak durumda isen, kapalı hava daha iyi bence.
Ben vantilatör açtım evde odamda hapisteyim.. Elektrik faturaları bu ay çok gelecek
Bunaldık 😳Sabri abiye baksana karıyı görünce güneşle ilişkiye girmişe dönmüş 😬
Tiksindimmm. Son olsun mümkünse ömrüm boyunca karşılaşmak istemiyorum kendisiyle
Neden ablasi tas ocagindami calisiyorsun sen, seni alakadar eden ne burada
Sıcak seven bir insan dglm. Sonbahar gelsin biran önce
Yarından itibaren Perşembeye kadar süreceğini gösteriyor hava durumu..
Gidişi olur, dönüşü olmaz inşallah..
😃😃 buna amin demem gerekiyordu. Çook aminnn🙏🙏
@ZamannnYolcusu amin demeyen bizden değildir.. 😄
Amin demeyenin insanlığından şüphe ederim🤣🤣
@ZamannnYolcusu tamam abartma.. 😄
Sıcaklardan idare etsinler😃😃
Sıcakların adı bile Arapça oldu. Ne oluyor ya. Ağustos eskiden de sıcaktı, ismi Ağustos sıcağı idi.
Onlar güneyden gelen sıcak hava dalgası
Eyyamı bilmem ne değil. “Çöl sıcakları” Türkçemiz bitti de Arapçaya mı geçtik?
salı gunune kalmaz gıbı akşamları çok sıcak olmasın yeter gunduz yıne bır çare bılunuyor
Biz burada gece gündüz mont giyiyoruz 😂😀😀
Eskiden balkanlardan sıcak hava dalgası gelirdi. O bile terketti ülkeyi
Gördüğüm en soğuk hava 39° olduğu için benlik problem yok
Ülkemde mülteci sıcaklik istemiyorum bro/sis
mültecileride alsın götürsün bi dahada gelmesin
😂😂😂😂
Duygularıma tercüman oldun sesli güldüm valla
Bunalmak dışında aşırı bitkin ve yorgun hissettiriyor. Gidecek olmalarına sevindim.
Gitsin artık ben bittim...
Yürüsün gitsin bu nedir ya 😂😂
Birinci fotodaki kimdi Sabri abi mı o
Herşeyin arabı da bizim ülkemize geliyor😂
Karardik karardik 🫥 bir biteydi
Şu sabri abi gibi geçirdik bu yazı 😄
Seneye Eyyam-ı felaket olacak :)
Daha da gelmez umarım
Aldığım en güzel haber olabilir
Bunalmaktan daha beter gitsin gitsin
Antalya'da yaşıyorum 😎
Sağlıcakla aynuru bağkur. Yine gel🤪
Gitsin Allah aşkına artık ya
Dışarıdayken hiç durulmuyor ama evde iyiyim.
Buharlaşmama az kaldı 😅
Offf nolurr bi an evvel gitsin yetooo
Bitsin artık be çok baydı 🍂🍂❄❄
Sicaktan midem bulaniyor
Salı ya kadar ölmesek bari
Salıya kaç gün kaldı 🙄
Bir daha gelmemek üzere s gitsin
Bunalıyorum. Sıcağı sevmem hiç
Çok kaldı artık gitsin bir zahmet
Onu bunu bilmem de volkan konağa dikkat edin
Manası yok bu kadar sıcağın
Bunalmak kelimesi az kalır
Sıcak bize gelmedi ki gitsin 😂😂
Hangi salı lan, daha cumadayız
Of yandım bu ne sıcaktır ya
Nereye gidiyorsa gitsin bir an önce
defolsun gitsin artık be
O gitsin başka bişi gelir
Geberiyoruz
Eyvah yandık sıcakları bunlar 😂
Klima var havuz var idare ediyoruz
Salıya kadar ebemiz ağlayacak. Dehşet bir nem var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?