Bazı Türkler neden bu kadar koyu bir şekilde Arap ırkçılığı yapıyorlar?

Şöyle bir 100 yıldan beri bazı Türklerde inanılmaz bir Arap ırkçılığı hakim. Eğer "Geçmişte Araplar bize şunları şunları yaptı." diyecek olursanız kelimenin tam anlamıyla saçmalamış olursunuz. Geçmişte İngilizler de, Yunanlar da Ruslar da vs vs size yapmadığını bırakmadı. Hatta Kurtuluş Savaşı'nda bizim yanımızda savaşanlar bunlar değil Araplardı. Buna rağmen neden özellikle Arap ırkçılığı var? Ben dinden dolayı olduğunu düşünüyorum, bu ırkçıların hemen hepsinin de ateist olduğuna bakarsak çok doğru bir varsayımda bulunduğum ortaya çıkıyor.

☪️
☪️
Bazı Türkler neden bu kadar koyu bir şekilde Arap ırkçılığı yapıyorlar?
Cevapla