Küresel ısınma nedeniyle "zombi patojenler" serbest kalabilirmiş. Yeni bir salgın olur mu sizce?

Avrupa Komisyonu Ortak Araştırma Merkezi böyle bir şey demiş.

Küresel ısınma nedeniyle eriyen buzullardaki binlerce yıllık "zombi patojenler" serbest kalabilirmiş. Yeni bir pandemi olmaz inşallah :) Gerçi artık yaşadığımız dönemde ne görsek şaşırmayacak hale geldik

Küresel ısınma nedeniyle zombi patojenler serbest kalabilirmiş. Yeni bir salgın olur mu sizce?
Küresel ısınma nedeniyle "zombi patojenler" serbest kalabilirmiş. Yeni bir salgın olur mu sizce?
Cevapla