Bu ulkede sagcisi ayri solcusu ayri bir sorun ulkeyeli duzluge kim cikaricak sizce?

Sagcilar egonomi cog iyi diyip duruyorlar acliktan olsede taraftari oldugu partiyi tutuyor

Solcular secmen kazanacagina secmeni disliyor hakaret ediyor asagiliyor her olan bitene oh olsun diyip duruyor (kime oy verdigini bile bilmeden) tek derdi kendinin herkesten zeki olmasi... genel baskani 13 secim kaybetmis kaybetmesi zor secimi bile kaybetmis hala oturuyor ve demokrasi dersi veriyor... eeee ne olucak boyle iki kutupa ayrilmisiz ikisi de birbirinden beter

Bu ulkede sagcisi ayri solcusu ayri bir sorun ulkeyeli duzluge kim cikaricak sizce?
Cevapla