Yaz gelmek bilmedi diye hayiflanirken.. şimdi de sıcaklardan dert yanıyoruz.. bunlarda gelir geçer.. hem de çok hızlı geçer.. hayatta her şey geçer.. yarın birgün bir kış gelir.. bu seferde soğuklardan dert yanariz.. aslina bakarsan hep birseyler için. yana yana yaşar insanoğlu
Hiç bu kadar uzun süre sıcak hava işinde kalmamıştım. İki aydır neredeyse bitmek tükenmek bilmeyen bir sıcaklık sürüyor. Oturduğum, yattığım yerde sırılsıklam terliyorum.