KK S400 alımına karşı çıktığında terörist ilan edilmişti. S400 ler depoda duruyor ve kullanmamız yasak. Tepki gösterenler nerde?

Kılıçdaroğlu'nu sevmem ama o zaman bu konuda yürüttüğü politika doğruydu. Nato ülkesi kafasına göre batarya alamaz ama biz aldık ve Kılıçdaroğlu karşı çıktı diye hedef gösterildi şimdi ise kullanamıyoruz çünkü patriotlar var.

KK S400 alımına karşı çıktığında terörist ilan edilmişti. S400 ler depoda duruyor ve kullanmamız yasak. Tepki gösterenler nerde?
Cevapla