''Açın pencereleri doğal gaz bedava olacak" diyenler doğalgazdaki yüzde 224 ÖTV'ye ne diyecek acaba?

  • + 🤣🤣🤣
  • + Seçimi kazanmak için tüm tuşlara basmıştı. Sonuç bu 🤣
  • + Erduvaaaan erduvaaaan.. yaşasın ah pardi
''Açın pencereleri doğal gaz bedava olacak" diyenler doğalgazdaki yüzde 224 ÖTV'ye ne diyecek acaba?
Cevapla