Tıbbi sekreterlik sertifikam ile hastanede işe başlayacağım bu işte en fazla ne kadar maaş alabilirim?

Bayramdan sonra referans ile işe gireceğim devlet, şehir hastaneleri bile olabilir özel olma ihtimali de var işimi iyi yaparsam doktorun yanında sekreterlik yapıp iyi para kazanabilir miyim asgari ücretten fazla alma ihtimalim var mı
3 yıldan fazla devlette çalısana kadro veriliyor muş ben kadro alsam maasımda ne kadar artıs olur
Tıbbi sekreterlik sertifikam ile hastanede işe başlayacağım bu işte en fazla ne kadar maaş alabilirim?
Cevapla