Bayramdan sonra referans ile işe gireceğim devlet, şehir hastaneleri bile olabilir özel olma ihtimali de var işimi iyi yaparsam doktorun yanında sekreterlik yapıp iyi para kazanabilir miyim asgari ücretten fazla alma ihtimalim var mı
3 yıldan fazla devlette çalısana kadro veriliyor muş ben kadro alsam maasımda ne kadar artıs olur
3 yıldan fazla devlette çalısana kadro veriliyor muş ben kadro alsam maasımda ne kadar artıs olur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
14-15 bin
Torpili nasıl buldun
Kuzum benim çevrem çok fazla 3 yerden buldum hatta torpili hangisi olursa artık
Bayramdan sonra olur diye söz aldım ama
Özelde calısabilirsin devlette KPSS olmadan olmaz ✌🏻
Sizin haberiniz yok sanırım torpille oluyor
Hastaneye gittiğimde gördüm hatta lise mezunu biri yeni işe baslamısto
16.000₺ şu an tıbbı sekreterlik maaşları 3 ay sonra döner sermayeden yararlanırsın
Bende sertifika almak istiyorum ama torpilim az garanti bile değil. Sen ne yaptın ise girdin mi
Devlette KPSS olmadan olmaz özelde calısabilirsin
Ama bana devler ya da şehir hastanesi de dediler
Ve devlette sertifika ile işe başlayan birini biliyorum
Yok taşeron olarak çalışırsın oda asgari ücret KPSS olmadan nasıl sekreter olacaksın?
Dediğiniz gibi olupta kadroya geçebilir miyim
Tabikide her seçim zamanı taşerondan kadroya geçiriyorlar normal kadrolu oluyorsun maaşlar şu an 30 zaten ✌🏻
Canım kadroya geçersem kpss siz ne kadar maaş alırım ki
Su an asgari ücret
Kadroya 2-3 yıl sonra geçsen o zaman maaşlar ne olur bilemem ama şu an senin gibi taşerondan kadroya geçenlerin maaşı 30 oldu nöbet tutanların 35 yani eline böyle bir fırsat geçmişse dişini sık 2-3 yıl sonra iyi ki bunu yapmışım dersin 🙏🏻
Canım, Ben lise mezunuyum kpss girmeyi düşünmüyorum şimdi ben kesinlikle sertifika ile işe baslayacağım ve kadroya geçip 15 binden fazlasını alabilecek miyim
?
Ne 15 i 30-35 arası alırsın
Taşeron olarak başlıyorsun seçim zamanı veya bazı zamanlar devlet taşeron çalıştırmaz deyip kadroya alıyor merak etme kadroya da alınırsın maaş su an 30 nöbet tutan 35 alıyor
Ayyy şu an Cook mutlu olduuumm Cok sevindiiimmm
Bi süre asgari ücret çalışırsın olsun sonuçta bu fırsat ayağına gelmez kadroya geçince ne güzel maaşında güzel olur işinde zaten rahat 🙏🏻
Şimdiye kadar işsizdim Mustafa ya ben işte bu yüzden depresyona giriyordum üzülüp ağlıyordum ama senden duydum asgariyi geçip 20 binden daha fazla alacağımı şaşırdım dogrusu
Bende Saglık memuruyum oradan biliyorum sevindim valla ne güzel yolun açık olsun ama bırakma hani seninle aynı işi yapanlar memur olacağı için onlar alacak 30 veya taşerondan kadroya geçenler alacak 30-35 üzülebilirsin belki bi süre ama olsun elinde sonunda kadroya geçeceksin ve sende 30-35 alacaksın 🙏🏻 Rabbim yolunu açık etsin bak demek ki nasibinmiş şaşırma şaşırma mustafa diye biri bana böyle böyle yazmıştı haklıymış dersin
Çok huzurluyum şu an çok tesekkür ederim yorumun için iyi ki varsın🎉😊
Ne güzel 🙏🏻 rica ederim Allah razı olsun kendim yeni başlamış gibi sevindim ne güzel işsizken bir işe başlıyorsun ileride maaşın çok güzel oluyor kendi ayakların üzerinde duruyorsun kimseye muhtaç olmuyorsun canın ne isterse kendi paranla alıyorsun hadi bakalım 🙏🏻
🙏💙
Yolun açık olsun Ömrü hayatın boyunca mutlu olursun inşAllah buradan belli nasıl sevindiğin 🙏🏻 işinde de başarılı olursun kendine iyi bak 👋 hayırlı bayramlar diliyorum
Hayırlı bayramlar 🎊😊
14-15 bin verirler bence
Bencede