Türkiye yüzyılından memnun muyuz eğleniyor muyuz?

Evet şimdi gelelim seçim öncesi pembe tablonun aksine kapkara tabloya. Nurettin Nebati "TL artık değer kaybetmez en tabanda zaten" dediği günden beri değer kaybeden TL, Dolar ve Euro 30 liraya dayandı. Marketlerde her şeye zam üstüne zam. Yerli ve milli Çaykur çay120 lira olmuş giyim kozmetik fiyatları yüksekmiş... Ne harika bir Türkiye Yüzyılı değil mi? Seçim gecesi konvoy yapıp kutlayanlar hala kutlamaya devam mı?

Türkiye yüzyılından memnun muyuz eğleniyor muyuz?
Cevapla