
Özellikle bombalı ve silahlı eylemler yüzünden benzer soruları kendime soruyordum bu adam istihbarat uzmanı değil mi bunlar nasıl patlıyor diyordum ve böyle düşünenin sadece ben olmadığını farkettim

Özellikle bombalı ve silahlı eylemler yüzünden benzer soruları kendime soruyordum bu adam istihbarat uzmanı değil mi bunlar nasıl patlıyor diyordum ve böyle düşünenin sadece ben olmadığını farkettim
İstihbarat ağını muhalif kontrol ve cihatçı muhafaza dönüştüren ve edit videoları dışında dosta korku düşmana güven veren bir müsteşar. Türk halkı gizemli şeylere bayılır ve hiçbir işe yaramayan ortalıkta görünmeyen bir halta yaramayan adamı ilah ilan eder.
Cevap
7Cevap
Pr çalışmalarına başlanmış, insan çaktırmadan yapar bu tür işleri. Böyle göstere göstere komik oluyor.
Fahrettin çalışıyor kendi adamlarını kendince pohpohluyorlar işte
En son viki belgelerinde Ahmet Davutoğlu için çok tehlikeli demişlerdi dünya için. Artık tek amacım bu ülkeden gitmek. Yaşadığım sorunlar dertler, verdikleri emeğin karşılığı olsun.
Tabi sadece olanlardan haberimiz olur, engellenenleri siz engellediniz zaten..
Tabi canım en basitinden teröristlerin Mersin'e girip polis evini basması çok sıradan bir şey benim hatam kusura bakma
Terörist sadece dağda yok, içimizde de var çünkü..
cia de olsa mossadda olsa yine patlar o bombalar. 4 yanın terörist ülkenin içi tyerörist dolu
tayyip bile eniştesinden öğrendi darbe olduğunu
Tek sorun o olsa iyi daha 6-12 ay önce polisevine silahlı saldırı düzenlendi aradan bilmem kaç ay geçti bu seferde Taksim'de bombalı saldırı oldu bunlar normal değil bence
bu millet bir şeyi abartıyorsa o şey boştur
abartıldığı doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?