Ülkenin Şu Anda Bu Kadar Kutuplaşmasının En Büyük Sebebi Erdoğan Mı?

Net bir şekilde Erdoğan bence. Ha başka sebepler de var ama onun yüzünden şu anda insanlar bu kadar kutuplaştı. Karşı tarafa yani bize demediğini bırakmadı ve daima ayrıştırdı (seçim zamanları hariç) ondan dolayı ülke bu hale geldi

Ülkenin Şu Anda Bu Kadar Kutuplaşmasının En Büyük Sebebi Erdoğan Mı?
Cevapla