Tekel bayiler derneği başkanı Erol Dündar rakıya zam geldiğini duyurdu
Sadece rakıya değil şarap viski likör gibi içkilerede zam geldiğini Twitter hesabından duyurdu
Yorumlarınızı bekliyorum

Tekel bayiler derneği başkanı Erol Dündar rakıya zam geldiğini duyurdu
Sadece rakıya değil şarap viski likör gibi içkilerede zam geldiğini Twitter hesabından duyurdu
Yorumlarınızı bekliyorum

Yanlış anlaşılmak istemiyorum Erdoğan ve Kemal'i de desteklemedim.
Alkol lüks bir şeydir. Normal bir ihtiyaç değildir. Alabilen kitle belli zaten zam olması beni etkilemiyor. Bazı faydaları var tabi bu zamların alkolik tiplerin azalmasına yol açabilir. Alkol dozunda alınmalı. Bunu kaçıranlar genelde asıl amacından alakasız tüketiyor. Bunların önüne geçmek için zam şart. Bence en ucuz şarap bile 5-10 bin arası olmalı.
- Sigaraya 8 ₺ ZAM geldi.
- Süt ve ürünlerine % 33 ZAM geldi.
- Çaya %40 ZAM geldi.
- Şekere %20 ZAM geldi.
- LPG ye 40 kuruş ZAM geldi.
- Benzine 1.48 ₺ ZAM geldi.
- Kahveye % 21 ZAM geldi.
Yeni Türkiye Yüzyılı başlıyooorr
Birlikte başardık.🙏
Umrumda bile değil, bu saatten sonra bana gelip, şunu alamıyorum, borcum var, kiramı ödeyemiyorum diyene banane diyorum ödeyemiyosan, daha fazla yapsınlar
Cevap
2Cevap
Vallahi bu kadar şeye zam gelirken alkol gibi haramın zammına üzülecek değilim.
Benzinede geldi
Kilicdaroglu da gelse zam gelecekti. O kadar secim masrafını kime odeteceklerdi
Erdoğan a oy verenkere sormak lazim
haram haram
Peki benzine gelmesi oda mı haram
demekki millet böyle istiyo yoksa kazanamazdı
Demek ki millet halinden memnun iyi söylenecek fazla söz yok o zaman
şaşirmadik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?