Oyumuzu da kullandık bakalım ne çıkacak sandıktan sizce sonuç olacak arkadaşlar 2.8m oy fark kapanır mi?

Tuzla'da kullandım oyumu çok bir kalabalık göremedim. Belki de tek oy olduğu için yoğunluk yoktu. Umarım yüksek katılımlı bir seçim olur. Ve sonuç sizce ne olacak?
Oyumuzu da kullandık bakalım ne çıkacak sandıktan sizce sonuç olacak arkadaşlar 2.8m oy fark kapanır mi?
Cevapla