o programı izledim. genel olarak iyi konusmus ama kıvırdıgı yerlerde oldu. bilmiyorum belki genclerde bi cıt etki yapar. ılımlı kucaklayıcı konustu. arada yükseldi. cok anti erdogancı konusmadı. dediğim gibi ılımlı. bence bi cıt artı saglar ama o kadar yani. 2. soruna gelicek olursak bence secimi ak parti kazanır. rekabet dahi edemiyecek bence kemal bey. yani cok fark olucak. tahminim yüzde 54 55 bandı min 53 derim.
Bana ne onlardan. Ben Türkiyede yaşıyorum burayı umursuyorum. Ayrıca Ukraynalılardan memnun falan değiller.
Almanya da bizimkiler gibi it kopuğu almıyor ülkeye. Bizde eczaneden ilacı devlet yardımıyla alıyorlar, bedava okula gidiyorlar, sınavsız üniversiteye kabul ediliyorlar. Resmen ülkeyi sömürüyorlar
Bence birsey değişmez çok fazla. Herkesin açığı çok. O yüzden herkes inanmak istediğine inanıyor sadece
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Sağlar elbette, Sinan Oğan Babala tv sayesinde o kadar yüksek oy aldı. Eğer Kılıçdaroğlunu destekliyorsan ve aklı karışık arkadaşlarına bu videoyu gösterebilirsin, bir oy bir oydur.
Erdoğan Kılıçdaroğlu kadar donanımlı değil ve bir o kadar da naif saygılı konuşan bir insan değil onun tek bildiği insanları aşağılayıp deli raporu aldırtmak
Donanım mı 😂 Yav daha 1 hafta önce donanımlı diye yere göğe sığdıramadığınız oğana şimdi yerin dibine sokuyorsunuz. Donanım arıyorsan erdoğanın ekibine bak. Kılıçdaroğlunun ekibi akpnin artıklarıyla dolu
Erdoğan kibirli, burnunu yerden kaldıramayan bir insan çok güzle yönetim sağladığı için mi ülke boklar içinde yüzüyor. Tek bildiği şey tüm mültecileri toplayıp, vatandaşlık hakkı verip, oy dilenmek o gözlerini aç bence acıdım haline
Bende senin gibi düşünüyorum ama şunu diyorum babalayla mabalayla oy alma fikride güzel ütopik bir düşünce. Babalayı ben bile yeni duydum ki makarnacılar ne bilsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
o programı izledim. genel olarak iyi konusmus ama kıvırdıgı yerlerde oldu. bilmiyorum belki genclerde bi cıt etki yapar. ılımlı kucaklayıcı konustu. arada yükseldi. cok anti erdogancı konusmadı. dediğim gibi ılımlı. bence bi cıt artı saglar ama o kadar yani. 2. soruna gelicek olursak bence secimi ak parti kazanır. rekabet dahi edemiyecek bence kemal bey. yani cok fark olucak. tahminim yüzde 54 55 bandı min 53 derim.
Sağlayacaktır ama genelde sinana oy verenleri etkiler. Akpciler devekuşu gibi kafalarını kuma gömmüş "reisten başkası mı var" diyip saçmalıyorlar.
Umarım ikinci tur olduğundan habersizdirler gelmezler
Neden devekusu olsunlar?
Ülke suriyeliden ıraklıdan geçilmiyor. Ekonomi bombok ama sokak röportajında "reisden başkasına oy atmam ben" diyorlar.
Ülke ne halde bunların hala derdi benim oy verdiğim kazansın tasası
Dün Bilge Yılmazı dinledim, her 3 ayda KKM'ye 360 milyon dolar faiz ekleniyor dedi. Bizim cebimizden çıkıyor bu. Birilerinin paraları batmasın diye
Hollanda Ukraynalilardan gecilmiyor Almanya Suriyelilerden gecikmiyor halkin giki cikmiyor biz ise bir yerlerimizi yirtiyoruz hmmmmm
Bana ne onlardan. Ben Türkiyede yaşıyorum burayı umursuyorum. Ayrıca Ukraynalılardan memnun falan değiller.
Almanya da bizimkiler gibi it kopuğu almıyor ülkeye. Bizde eczaneden ilacı devlet yardımıyla alıyorlar, bedava okula gidiyorlar, sınavsız üniversiteye kabul ediliyorlar. Resmen ülkeyi sömürüyorlar
Bence birsey değişmez çok fazla. Herkesin açığı çok. O yüzden herkes inanmak istediğine inanıyor sadece
Sağlar elbette, Sinan Oğan Babala tv sayesinde o kadar yüksek oy aldı. Eğer Kılıçdaroğlunu destekliyorsan ve aklı karışık arkadaşlarına bu videoyu gösterebilirsin, bir oy bir oydur.
Umarım kazanır
Kazanması için paylaşman gerkiyor videoyu
Etkiler bence. Neden kılıçdaroğluna oy vermediğimi bir kez daha görmüş oldum. Kararsız seçmende etkisi olacaktır
Yani hâlâ Erdoğan mı
Erdoğan Kılıçdaroğlu kadar donanımlı değil ve bir o kadar da naif saygılı konuşan bir insan değil onun tek bildiği insanları aşağılayıp deli raporu aldırtmak
Donanım mı 😂 Yav daha 1 hafta önce donanımlı diye yere göğe sığdıramadığınız oğana şimdi yerin dibine sokuyorsunuz. Donanım arıyorsan erdoğanın ekibine bak. Kılıçdaroğlunun ekibi akpnin artıklarıyla dolu
Ben hiç bir zaman Oğan'ı desteklemedim
Tabi canım öyledir. Hayatında twitera girdin mi sen hiç
Erdoğan kibirli, burnunu yerden kaldıramayan bir insan çok güzle yönetim sağladığı için mi ülke boklar içinde yüzüyor. Tek bildiği şey tüm mültecileri toplayıp, vatandaşlık hakkı verip, oy dilenmek o gözlerini aç bence acıdım haline
Kibir mi? "Sen nasıl genel başkanın sözünü kesersin derhal salonu terk et!" Bu sözler hangi naif ve mütevazi şahsa ait acaba
At gözlüğü takmış birine ne anlatsan boş.
Depremzedelere oy vermedi diye gebermeyi hak ediyorlar diyen bir kitle bize naiflikten bahsediyor
Beyler bayanlar. Tartısmanıza gerek yok. Bu ülkenin kısır siyasetinin özetisiniz.
Babala çıktı bide tamam iyide onla ne alakası var. Bu millet açlıktan ölse agparti agparti diye kendini öldürür
Çünkü ak parti bir boka yarayamıyor
Güzel bir yönetim olmadığı için, çok fazla çalma olayları olduğu için ülke bu halde
Bende senin gibi düşünüyorum ama şunu diyorum babalayla mabalayla oy alma fikride güzel ütopik bir düşünce. Babalayı ben bile yeni duydum ki makarnacılar ne bilsin.
Çok haklısın
Akparti bi boka yaramiyor chp ne boka yariyor?
@HollandEUnl avrupaya kapağı atmış bir aktrol. O hollandaya yazıklar olsun sizi defetmiyorlar ülkelerinden
Haklari yok ama atsinlar benim 8 adet pasaportum var no problem
@HollandEUnl heryerden men etmeleri lazım sizi
Türkiye veya afganistan veya suriye
Size türkiye bir beden fazla gelir afganistan uygun olur
Olsun ben bulurum kalacak yer mrk etme
Kılıçdaroğlu hangi tiyatro programına katılırsa katılsın seçimi reis kazanacak
Babala yı sadece onlar izliyor
Yorumları okumanı isterim sizin gibi gerçekleri göremeyen binlerce insanın fikri değişti
Gerçekler mi? Zaten gerçekleri gördüğümüz için Reis hala Reis
Genelde yaşlı grubu Reis diye ağlıyor bu tezi bir kere daha sağlamış oldunuz
O zaman yirmi yıldır Ülkede hiç genç yokmuş.
Sağlamaz.
Yorumları oku istersen böyle kör kütük olanları görmeyişinize hayranım
Yarın kaybedince ağlamayın.
Yarın peçeteye ihtiyacın olursa çekinmeden yaz lütfen
Sana mı tamam.
Bence evet